Рус   Укр
Главная страница Карта сайта Интернет-приемная

Кредитный калькулятор ипотеки
Кредитный калькулятор ипотеки

Калькулятор субсидий
Калькулятор субсидий

Виборчі дільниці м.Алчевск
Виборчі дільниці м.Алчевск

Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска
Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска

Предыдущая версия сайта
Предыдущая версия сайта

Анализ обращений граждан


ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 6 місяців 2013 року в порівнянні з 6 місяцями 2012 року

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(П.1.1)

Кількість звернень на особистому прийомі

(П.1.2)



2012

2013

2012

2013

2012

2013

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

1095

1147

709

852

386

295

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ: 1







№ з/п

Кількість звернень, з них:


повторних

(п. 2.2)

колективних

(п.5,2)

від учасників та інвалідів

війни, учасників бойових дій

(п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів,

I, II, III групи

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів праці

(п.7.6)

Від

«дітей війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

1.

















2.

















3.

















4.

















5.

166

160

147

87

53

40

63

69

98

56

59

50

25

4

11

4

6.

















7.

















8.

















9.

















10.


















з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комунального господарства

житлової політики

екології та природних ресурсів

Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

1.























2.























3.























4.























5.

1537

1657

46

56

13

25

-

30

96

61

29

41

13

28

951

988

23

31

73

23

224

15

6.























7.























8.























9.























10























з/п

У тому числі питання:

Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльності центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

Інші

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

1.



















2.



















3.



















4.



















5.

13

11

18

19

-

-

-

-

-

4

17

20

-

-

21

305

2

2

6.



















7.



















8.



















9.



















10.



















Керуючий справами виконавчого комітету

Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 3 місяці 2013 року в порівнянні з 3 місяцями 2012 року

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(П.1.1)

Кількість звернень на особистому прийомі

(П.1.2)



2012

2013

2012

2013

2012

2013

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

500

586

302

415

198

171

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ: 1







№ з/п

Кількість звернень, з них:


повторних

(п. 2.2)

колективних

(п.5,2)

від учасників та інвалідів

війни, учасників бойових дій

(п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів,

I, II, III групи

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів праці

(п.7.6)

Від

«дітей війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

1.

















2.

















3.

















4.

















5.

83

45

70

47

22

24

32

26

53

26

42

25

11

2

5

3

6.

















7.

















8.

















9.

















10.

















3

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комунального господарства

житлової політики

екології та природних ресурсів

Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

1.























2.























3.























4.























5.

668

880

20

30

11

14

-

30

55

30

15

15

1

15

415

484

9

16

24

15

87

11

6.























7.























8.























9.























10























з/п

У тому числі питання:

Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльності центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

Інші

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

2012

2013

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

1.



















2.



















3.



















4.



















5.

8

7

8

11

-

-

-

-

-

4

5

12

-

-

10

186

2

2

6.



















7.



















8.



















9.



















10.



















Керуючий справами виконавчого комітету

Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко



Аналітична довідка щодо підсумків роботи із зверненнями громадян
у виконавчому комітеті Алчевської міської ради
за 2012 рік

На виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Алчевської міської ради склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи із зверненнями громадян. Протягом 2012 року у виконавчому комітету Алчевської міської ради функціонувала та розвивалася система управління якістю. Цілі у сфері якості, заплановані на 2012 рік, виконані в повному обсязі. З метою покращення інформованості населення розроблений та виготовлений довідковий матеріал для відвідувачів щодо реалізації конституційного права на звернення поновлений інформаційний стенд «Про звернення громадян». З метою ефективного використання можливостей електронної реєстрації документів, якісного контролю за термінами їх виконання, негайного реагування на резолюції міського голови створити внутрішній документообіг між комп’ютером головного спеціаліста відділу та приймальнею міського голови (через існуючу локальну мережу виконкому).

Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян, заплановані на 2012 рік, виконані в повному обсязі. Згідно з графіком прийому громадян на 2012 рік здійснювалася організаційно-технічна підготовка особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради та виїзних прийомів. У 2012 році на особистому прийомі було прийнято 673 звернень громадян. Міським головою, його заступниками, секретарем ради та керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради у 2012 році було проведено 11 виїзних прийомів (215), 4 прямих ефіри (30), в результаті яких були зареєстровано 245 карток особистого прийому громадян, визначені виконавці за цими зверненнями та питання поставлені на контроль.

У 2012 році до виконавчого комітету Алчевської міської ради надійшло 2099 звернень громадян, що на 312 звернень більше, ніж у 2011 році (1787), з них письмових - 1426, в тому числі 516 звернень, які надійшли на урядову «гарячу» телефонну лінію, на особистому прийомі - 673. Своїм конституційним правом на звернення скористалося 5437 мешканців міста, в тому числі на особистому прийомі звернулося 806 громадян. Зменшилася кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, на 58, збільшилася кількість позитивно вирішених звернень на 65. Кількість повторних звернень збільшилася на 98. Основні питання, які порушуються громадянами в зверненнях, - стан житлово-комунального господарства в місті (2121), хоча, завдяки правильно обраним пріоритетним напрямкам у розвитку територіальної громади, виконані значні обсяги робіт.

Аналіз роботи із зверненнями громадян здійснюється щомісяця, розміщується на сайті Алчевської міської ради раз на квартал, щотижня відділу внутрішньої політики надається інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян для розміщення у засобах масової інформації. Також щокварталу на сайті Алчевської міської ради розміщується звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації.

Відділ організації роботи із зверненнями громадян управління справами виконавчого комітету Алчевської міської ради постійно надає методично-консультативну допомогу структурним підрозділам міської ради, виконавчого комітету, комунальним підприємствам міста щодо організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою відділ організації роботи із зверненнями громадян взяв участь у навчанні посадових осіб місцевого самоврядування, які працюють перший рік.

Перевірка стану роботи із зверненнями громадян згідно з пунктом 6 рішення виконавчого комітету Алчевської міської ради від 01.11.2011 № 1036 та з планом роботи відділу здійснювалася у відділі капітального будівництва, в управлінні економіки, ринкових відносин та інвестицій, у комунальному підприємстві «Алчевське житлово-комунальне об’єднання» , комунальному закладі «Алчевська центральна міська лікарня», двічі – в управлінні житлово-комунального господарства. За результатами перевірок були зроблені висновки, що діловодство за зверненнями громадян в цих структурних підрозділах, в основному, відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідальним за ведення діловодства були надані поради та рекомендації щодо приведення діловодства у відповідність до вимог чинного законодавства.

Питання стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах розглядалося на засіданні виконавчого комітету Алчевської міської ради 16 жовтня 2012 року. Було прийнято рішення № 899.

Основна причина, яка заважає своєчасному реагуванню на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб'єктивними причинами: своєчасно підготовлена відповідь не надсилається заявнику, у відповіді не вказуються конкретні або реальні терміни виконання робіт за зверненням; надання неправдивих та необґрунтованих відповідей, відповідей-відписок. Терміни контролю щодо виконання звернень громадян декілька разів переносяться. Тому такі звернення роками перебувають на додатковому контролі, а громадяни вимушені звертатися з повторними зверненнями та до вищих інстанцій.

З метою вжиття заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни стосовно додержання термінів розгляду звернень громадян кожного місяця на 20 число, а з листопада – щотижня, готується довідка з виконавської дисципліни, в якій зазначаються посадові особи та структурні підрозділи, комунальні підприємства міста, які порушили терміни реагування на звернення громадян, та найбільш поширені зауваження щодо роботи із зверненнями громадян.

Особлива увага під час розгляду звернень приділяється громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки. У 2012 році до виконкому Алчевської міської ради звернулося 24 інваліди Великої Вітчизняної війни, 83 учасники Великої Вітчизняної війни, 14 учасників бойових дій, 16 громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 35 багатодітних сімей та одиноких матерів.

З метою забезпечення реалізації й гарантування конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян керівниками виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств в роботі зі зверненнями громадян Алчевська міська рада, виконавчий комітет намагаються вдосконалювати даний напрямок роботи, керуються Законом України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, іншими нормативними актами, вживають заходів відповідного реагування до посадових осіб місцевого самоврядування, які припускають порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, систематично аналізують роботу із зверненнями громадян, підсумки цієї роботи щокварталу публікують на офіційному сайті Алчевської міської ради.

Керуючий справами виконавчого комітету
Алчевської міської ради  Г.Й.Кононенко

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради

за 2012 рік в порівнянні з 2011 роком

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(П.1.1)

Кількість звернень на особистому прийомі

(П.1.2)



2011

2012

2011

2012

2011

2012

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

1787

2099

1091

1426

696

673

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ: 1







№ з/п

Кількість звернень, з них:


повторних

(п. 2.2)

колективних

(п.5,2)

від учасників та інвалідів

війни, учасників бойових дій

(п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів,

I, II, III групи

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів праці

(п.7.6)

Від

«дітей війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

1.

















2.

















3.

















4.

















5.

222

320

262

296

125

121

133

130

135

181

121

115

19

35

15

16

6.

















7.

















8.

















9.

















10.

















3

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комунального господарства

житлової політики

екології та природних ресурсів

Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

1.























2.























3.























4.























5.

2582

3109

107

91

31

22

-

-

161

190

61

64

23

24

1753

2121

48

48

33

88

253

327

6.























7.























8.























9.























10























з/п

У тому числі питання:

Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльності центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

Інші

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

1.



















2.



















3.



















4.



















5.

4

16

33

29

-

-

-

-

-

-

32

32

-

-

43

57

2

2

6.



















7.



















8.



















9.



















10.



















Керуючий справами виконавчого комітету

Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 6 місяців 2012 року в порівнянні з 6 місяцями 2011 року

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень

2011

2012

2011

2012

2011

2012

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

485

709

280

386

765

1095

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ: 1






№ з/п

3 них:

повторних

колективних

від учасників

війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012


9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.













2.













3.











' і


4.













5.

78

166

135

147

53

53

11

25

479

668

7

11

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012


21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

1.















2.









Г.






3.















4.















5.

1058

1537

49

46

11

13

-

-

88

96

40

29

12

13

6.















7.















8.















9.















10.















№ з/п

Утому числі питання (продовження):

Дані про
штатну
чисельність,
№ телефону,
факсу,
e-mail
підрозділу по
роботі зі
зверненнями громадян
комунального
господарства
житлової
політики
забезпечення
дотримання
законності та
охорони
правопорядку
освіти, науки,
науково-
технічної,
інноваційної
діяльності та
інтелектуальної
власності
діяльності
місцевих
органів
виконавчої
влади

ІНШІ

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011


35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

1.














2.














3.













3 посадових особи

4.














5.

697

951

32

23

63

224

18

18

6

17

42

107

3-53-44

6.













3-81-87

7.














8.














9.














10.














Керуючий справами виконавчого комітету   Г.Й.Кононенко



ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 3 місяці 2012 року в порівнянні з 3 місяцями 2011 року

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень

2011

2012

2011

2012

2011

2012

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

212

302

138

198

350

500

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ:







№ з/п

3 них:

повторних

колективних

від учасників

війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012


9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.













2.













3.













4.













5.

29

83

60

70

14

16

5

11

205

338

3

5

6.













7.













8.













9.













10.
























№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012


21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

1.















2.















3.















4.















5.

464

668

19

20

2

11

-

-

39

55

26

15

4

1

6.















7.















8.















9.















10.
















№ з/п

У тому числі питання (продовження):

Дані про
штатну
чисельність,
№ телефону,
факсу,
e-mail
підрозділу по
роботі зі
зверненнями громадян
комунального
господарства
житлової
політики
забезпечення
дотримання
законності та
охорони
правопорядку
освіти, науки,
науково-
технічної,
інноваційної
діяльності та
інтелектуальної
власності
діяльності
місцевих
органів
виконавчої
влади

ІНШІ

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011


35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

1.














2.














3.













X

4.













X

5.

312

415

18

9

18

87

4

8

-

5

22

42

X

6.













X

7.













X

8.













X

9.













X

10.













X

Керуючий справами виконавчого комітету Г.Й.Кононенко



Аналітична довідка щодо підсумків роботи із зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Алчевської міської ради за 2011 рік

На виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Алчевської міської ради склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи із зверненнями громадян. Протягом 2011 року у виконавчому комітету Алчевської міської ради функціонувала та розвивалася система управління якістю. Цілі у сфері якості, заплановані на 2011 рік, виконані в повному обсязі. З метою покращення інформованості населення розроблений та виготовлений довідковий матеріал для відвідувачів щодо графіків прийому громадян керівниками комунальних підприємств міста. З метою надання якісної допомоги щодо організації діловодства за зверненнями громадян у відділах, управліннях, комунальних підприємствах виготовлений роздатковий матеріал та проведено навчання відповідальних за ведення діловодства за зверненнями громадян.

Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян, заплановані на 2011 рік, виконані в повному обсязі. Згідно з графіком прийому громадян на 2011 рік здійснювалася організаційно-технічна підготовка особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради та виїзних прийомів. У 2011 році на особистому прийомі було прийнято 696 звернень громадян. Міським головою, його заступниками, секретарем ради та керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради у 2011 році було проведено 22 виїзних прийоми, в результаті яких були зареєстровані картки особистого прийому громадян, визначені виконавці за цими зверненнями та питання поставлені на контроль.

У 2011 році до виконавчих органів Алчевської міської ради надійшло 1787 звернень громадян, що на 205 звернень більше, ніж у 2010 році (1582), з них письмових - 1091, в тому числі 278 звернень, які надійшли на урядову «гарячу» телефонну лінію, на особистому прийомі - 696. Своїм конституційним правом на звернення скористалося 4999 мешканців міста, в тому числі на особистому прийомі звернулося 792 громадянини. Збільшилася кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, на 10, позитивно вирішених звернень - на 44. Кількість повторних звернень зменшилася на 20. Основні питання, які порушуються громадянами в зверненнях, - стан житлово-комунального господарства в місті (1753), хоча, завдяки правильно обраним пріоритетним напрямкам у розвитку територіальної громади, виконані значні обсяги робіт.

Щомісяця здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян, який надається міському голові. Надсилається до обласної державної адміністрації, розміщується на сайті Алчевської міської ради раз на квартал, щотижня відділу внутрішньої політики надається інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян для розміщення у засобах масової інформації.

Відділ організації роботи із зверненнями громадян управління справами виконавчого комітету Алчевської міської ради постійно надає методично-консультативну допомогу структурним підрозділам міської ради, виконавчого комітету, комунальним підприємствам міста щодо організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою відділ організації роботи із зверненнями громадян став ініціатором проведення навчання для відповідальних за ведення діловодства за зверненнями громадян. Так 17.11.2011 було проведено навчання, в якому взяли участь 36 представників відділів, управлінь виконавчого комітету, комунальних підприємств міста. Для цього був підготовлений та наданий учасникам заходу роздатковий матеріал щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

Перевірка стану роботи із зверненнями громадян згідно з планом роботи здійснювалася в управлінні економіки, ринкових відносин та інвестицій, в управлінні праці та соціального захисту населення, в управлінні освіти, у відділі капітального будівництва, в управлінні з питань архітектури, містобудування та землекористування, двічі – в управлінні житлово-комунального господарства. За результатами перевірок були зроблені висновки, що діловодство за зверненнями громадян в цих структурних підрозділах, в основному, відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідальним за ведення діловодства були надані поради та рекомендації щодо приведення діловодства у відповідність до вимог чинного законодавства.

Питання стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах розглядалося на засіданні виконавчого комітету Алчевської міської ради 01 листопада 2011 року. Було прийнято рішення № 1036, яким керівникам виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету було рекомендовано у своїй діяльності керуватися чинним законодавством щодо роботи зі зверненнями громадян, щомісячно аналізувати стан цієї роботи, вживати заходів відповідного реагування до посадових осіб, які припускають порушення законодавства, нормативних актів щодо цього напрямку роботи.

Основна причина, яка заважає своєчасному реагуванню на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб'єктивними причинами: своєчасно підготовлена відповідь не надсилається заявнику, у відповіді не вказуються конкретні або реальні терміни виконання робіт за зверненням; надання неправдивих та необґрунтованих відповідей, відповідей-відписок. Терміни контролю щодо виконання звернень громадян декілька разів переносяться. Тому такі звернення роками перебувають на додатковому контролі, а громадяни вимушені звертатися з повторними зверненнями та до вищих інстанцій.

З метою вжиття заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни стосовно додержання термінів розгляду звернень громадян кожного місяця на 20 число готується довідка з виконавської дисципліни, в якій зазначаються посадові особи та структурні підрозділи, комунальні підприємства міста, які порушили терміни реагування на звернення громадян.

Особлива увага під час розгляду звернень приділяється громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки. У 2011 році до виконкому Алчевської міської ради звернулося 23 інваліди Великої Вітчизняної війни, 81 учасник Великої Вітчизняної війни, 21 учасник бойових дій, 15 громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 19 багатодітних сімей та одиноких матерів.

З метою забезпечення реалізації й гарантування конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян керівниками виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств в роботі зі зверненнями громадян Алчевська міська рада, виконавчий комітет намагаються вдосконалювати даний напрямок роботи, керуються Законом України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, іншими нормативними актами, вживають заходів відповідного реагування до посадових осіб місцевого самоврядування, які припускають порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, практикують перевірки дотримання законодавства щодо звернень громадян й надання методичної допомоги особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах, щомісячно аналізують роботу виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств щодо дотримання термінів реагування на звернення громадян.


Керуючий справами виконавчого
комітету Алчевської міської ради                                                        Г.Й. Кононенко



ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 2011 рік в порівнянні з 2010 роком

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень



2010

2011

2010

2011

2010

2011

1

2

3

4

5

б

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

912

1091

670

696

1582

1787

6.

Міські ради міст районного значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ: 1
















№ з/п

3 них:


повторних

колективних

від учасників

війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011


9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20

1.













2.













3.













4.













5.

242 222 230 262 123 125  35 19 1044 1121 12 15

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях

громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних

відносин

транспорту і зв’язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011


21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

1.















2.









.






3.















4.















5.

2293

2582

67

107

31

31

-

-

144

161

64

61

18

23

6.















7.















8.















9.















10.















№ з/п

У тому числі питання (продовження):

Дані про
штатну
чисельність,
№ телефону,
факсу,
e-mail
підрозділу по
роботі зі
зверненнями громадян
комунального
господарства
житлової
політики
забезпечення
дотримання
законності та
охорони
правопорядку
освіти, науки,
науково-
технічної,
інноваційної
діяльності та
інтелектуальної
власності
діяльності
місцевих
органів
виконавчої
влади

ІНШІ

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2011


35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

1.














2.














3.













X

4.













X

5.

1559

1753

114

48

147

253

26

33

33

32

90

80

X

6.













X

7.













X

8.













X

9.













X

10.













X

Керуючий справами виконавчого

комітету Алчевської міської ради                                    Г.Й. Кононенко

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли Алчевської міської Ради
за 9 місяців 2011 року в порівнянні з 9 місяцями 2010 року.

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень

2010

2011

2010

2011

2010

2011

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м.Києві та м.Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

621

841

427

446

1048

1287

6.

Міські ради міст районного

значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ:







№ з/п

З них:

повторних

колективних

від учасників війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.













2.













3.













4.













5.

157

158

162

206

96

66

26

14

686

722

-

-

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання:

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

аграрної політики і земельних відносин

житлової

політики

комунального господарства, транспорту та зв’язку

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

охорони здоров’я

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.













2.













3.













4.













5.

1563

1826

55

88

77

40

1020

1269

20

22

15

17

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання (продовження):


праці та заробітної плати

соціального захисту

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

інші

Дані про штатну чисельність,

№ телефону, факсу,

e-mail підрозділу по роботі зі зверненнями громадян

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2011

-

33

34

35

36

37

38

39

40

41

1.









х

2.









х

3.









Х

4.









Х

5.

54

52

92

117

110

143

120

78


6.









Х

7.









Х

8.









Х

9.









Х

10.









Х

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                                               Гогітідзе Є.Л.

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли Алчевської міської Ради
за 6 місяців 2011 року в порівнянні з 6 місяцями 2010 року.

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень

2010

2011

2010

2011

2010

2011

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м.Києві та м.Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

400

485

270

280

670

765

6.

Міські ради міст районного

значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ:







№ з/п

З них:

повторних

колективних

від учасників війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.













2.













3.













4.













5.

114

78

102

135

71

53

20

11

363

431

-

-

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання:

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

аграрної політики і земельних відносин

житлової

політики

комунального господарства, транспорту та зв’язку

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

охорони здоров’я

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.













2.













3.













4.













5.

974

1058

35

49

54

32

612

708

15

18

9

12

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання (продовження):


праці та заробітної плати

соціального захисту

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

інші

Дані про штатну чисельність,

№ телефону, факсу,

e-mail підрозділу по роботі зі зверненнями громадян

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2011

-

33

34

35

36

37

38

39

40

41

1.









х

2.









х

3.









Х

4.









Х

5.

37

40

64

88

89

63

59

48

х

6.









Х

7.









Х

8.









Х

9.









Х

10.









Х

Керуючий справами виконавчого комітету

Алчевської міської ради                                                                           Г.Й.Кононенко


ДАНІ
 
про звернення громадян, що надійшли Алчевської міської Ради
за 3 місяці 2011 року в порівнянні з 3 місяцями 2010 року.

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень на особистому прийомі

Кількість усіх звернень

2010

2011

2010

2011

2010

2011

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації







2.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради







3.

Районні державні адміністрації (в т.ч. у м.Києві та м.Севастополі)







4.

Районні ради сільських районів







5.

Міські ради міст обласного значення

207

212

158

138

365

350

6.

Міські ради міст районного

значення







7.

Районні ради у містах







8.

Селищні ради







9.

Сільські ради







10.

РАЗОМ:







№ з/п

З них:

повторних

колективних

від учасників війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.













2.













3.













4.













5.

55

29

48

60

19

14

15

5

201

205

-

-

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання:

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

аграрної політики і земельних відносин

житлової

політики

комунального господарства, транспорту та зв’язку

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

охорони здоров’я

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

-

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.













2.













3.













4.













5.

548

464

21

19

28

18

335

312

8

4

6

4

6.













7.













8.













9.













10.













№ з/п

У тому числі питання (продовження):


праці та заробітної плати

соціального захисту

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

інші

Дані про штатну чисельність,

№ телефону, факсу,

e-mail підрозділу по роботі зі зверненнями громадян

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2010

2011

2011

-

33

34

35

36

37

38

39

40

41

1.









х

2.









х

3.









Х

4.









Х

5.

17

26

37

39

56

18

40

24

Х

6.









Х

7.









Х

8.









Х

9.









Х

10.









Х

Керуючий справами виконавчого комітету
Алчевської міської ради                                                                                Г.Й.Кононенко


Информация
о работе с обращениями граждан в исполнительных органах
Алчевского городского совета за 1 полугодие 2010 года


2010 год

2009год




Поступило всего обращений

670

614

из них:



- через вышестоящие органы

134

55

- из правоохранительных органов

20

22

- повторные

114

37

- коллективные

102

111

- от инвалидов ВОВ

15

27

- от участников боевых действий ВОВ

13

3

- от участников ВОВ

47

26

- от семей погибших

-

-

- дети ВОВ

46

41

- от пенсионеров

301

241

- от многодетных семей, одиноких матерей

20

13

- от участников ликвидации аварии на ЧАЭС

6

3

- от инвалидов общего заболевания

56

46

- от ветеранов труда

62

64

- от Героев Социалистического Труда

-

-

- от инвалидов армии

-

-

- от семей погибших военнослужащих

-

-

в т.ч.:

письменные обращения



из них рассмотрены:

400

314

- Чубом В.Е.

234

146

- Косюгой В.И.

54

54

- Гогитидзе Е.Л.

3

2

- Капральским В.Н.

19

25

- Соловьевой Л.Г.

16

6

- Тихоновым В.И.

71

73

- Кононенко Г.И.

3

5

- Чуныхой Н.И.

-

3

на личном приеме

270

300

из них рассмотрены:



- Чубом В.Е.

42

79

- Косюгой В.И.

49

74

- Гогитидзе Е.Л.

5

13

- Капральским В.Н.

71

39

- Соловьевой Л.Г.

8

6

- Тихоновым В.И.

64

65

- Кононенко Г.И.

18

17

- Чуныхой Н.И.

13

7

Всего в 1 полугодии 2010 года обратилось 1957 граждан, в том числе на личном приеме – 306 граждан.


2010год

2009 год

Всего вопросов:

974

886

- архитектуры, землеустройства

35

50

- промышленности, строительства

-

-

- транспорта

10

37

- связи

1

1

- экологии

8

7

- жилищные

54

20

- коммунального, дорожного хозяйства

601

566

- торговли, общественного питания

6

18

- бытового обслуживания

-

1

- науки, образования, воспитания

15

5

- культуры, спорта

8

6

- охраны здоровья

9

11

- труда

37

19

- социальной защиты

64

63

- обеспечения законности

89

23

- религии

-

1

- работы органов местного самоуправления

11

8

- реформирования экономики, приватизации

-

50

- возврата вкладов

2

-

- других

24


       Начальник отдела организации работы
       с обращениями граждан                                                                       О.Ю. Руденко

Информация
о работе с обращениями граждан в исполнительных органах
Алчевского городского совета за март 2010 года


2010 год

2009год




Поступило всего обращений

134

113

из них:



- через вышестоящие органы

15

8

- из правоохранительных органов

2

4

- повторные

34

8

- коллективные

16

25

- от инвалидов ВОВ

6

1

- от участников боевых действий ВОВ

5

2

- от участников ВОВ

6

2

- от семей погибших

-

-

- дети ВОВ

11

9

- от пенсионеров

59

46

- от многодетных семей, одиноких матерей

4

5

- от участников ликвидации аварии на ЧАЭС

2

-

- от инвалидов общего заболевания

9

10

- от ветеранов труда

16

9

- от Героев Социалистического Труда

-

-

- от инвалидов армии

-

-

- от семей погибших военнослужащих

-

-

в т.ч.:

письменные обращения



из них рассмотрены:

59

61

- Чубом В.Е.

36

18

- Косюгой В.И.

7

10

- Гогитидзе Е.Л.

1

-

- Капральским В.Н.

5

6

- Соловьевой Л.Г.

1

2

- Тихоновым В.И.

8

24

- Кононенко Г.И.

1

-

- Чуныхой Н.И.

-

1

на личном приеме

75

52

из них рассмотрены:



- Чубом В.Е.

13

12

- Косюгой В.И.

17

8

- Гогитидзе Е.Л.

5

-

- Капральским В.Н.

17

10

- Соловьевой Л.Г.

2

-

- Тихоновым В.И.

12

14

- Кононенко Г.И.

5

1

- Чуныхой Н.И.

4

7

Всего в марте 2010 года обратилось 247 граждан, в том числе на личном приеме – 83 гражданина.


2010год

2009 год

Всего вопросов:

217

169

- архитектуры, землеустройства

11

9

- промышленности, строительства

-

9

- транспорта

-

8

- связи

-

-

- экологии

3

-

- жилищные

13

-

- коммунального, дорожного хозяйства

131

116

- торговли, общественного питания

-

4

- бытового обслуживания

-

-

- науки, образования, воспитания

3

1

- культуры, спорта

7

4

- охраны здоровья

4

3

- труда

5

2

- социальной защиты

8

8

- обеспечения законности

24

6

- религии

-

-

- работы органов местного самоуправления

1

-

- реформирования экономики, приватизации

-

-

- возврата вкладов

-

-

- других

7

8


Начальник отдела организации работы
с обращениями граждан                                                                            О.Ю. Руденко


ИНФОРМАЦИЯ

о работе с обращениями граждан в исполнительных органах

 Алчевского городского совета за 2009 год


2009 год

2008 год




Поступило всего обращений

1398

1574

из них:



- через вышестоящие органы

216

143

- из правоохранительных органов

40

46

- повторные

103

128

- коллективные

206

247

- от инвалидов ВОВ

50

146

- от участников боевых действий ВОВ

17

64

- от участников ВОВ

55

69

- от семей погибших

5

10

- дети ВОВ

89

94

- от пенсионеров

590

800

- от многодетных семей, одиноких матерей

40

58

- от участников ликвидации аварии на ЧАЭС

4

19

- от инвалидов общего заболевания

103

124

- от ветеранов труда

124

121

- от Героев Социалистического Труда

-

-

- от инвалидов армии

-

-

- от семей погибших военнослужащих

-

-

в т.ч.:



письменные обращения

750

788

из них рассмотрены:



- Чубом В.Е.

344

225

- Косюгой В.И.

92

106

- Гогитидзе Е.Л.

12

7

- Капральским В.Н.

41

60

- Соловьевой Л.Г.

28

39

- Тихоновым В.И.

218

324

- Кононенко Г.И.

8

11

- Чуныхой Н.И.

7

16


на личном приеме

648

786


из них рассмотрены:




- Чубом В.Е.

129

106


- Косюгой В.И.

132

126


- Гогитидзе Е.Л.

26

1


- Капральским В.Н.

92

85


- Соловьевой Л.Г.

20

29


- Тихоновым В.И.

185

367


- Кононенко Г.И.

33

9


- Чуныхой Н.И.

31

63


Всего в 2009 году обратилось 5082 гражданина, в том числе на личном приеме - 716 граждан. В 2008 году обратился 5971 гражданин, в том числе на личном приеме - 897.


2009 год

2008 год

Всего вопросов:

2002

2129

- архитектуры, землеустройства

108

135

- промышленности, строительства

-

1

- транспорта

60

42

- связи

1

14

- экологии

12

9

- жилищные

56

58

- коммунального, дорожного хозяйства

1328

1538

- торговли, общественного питания

23

23

- бытового обслуживания

2

2

- науки, образования, воспитания

14

15

- культуры, спорта

8

15

- охраны здоровья

21

19

- труда

53

2

- социальной защиты

139

112

- обеспечения законности

87

36

- религии

1

-

- работы органов местного самоуправления

24

25

- реформирования экономики, приватизации

-

-

- возврата вкладов

3

4

- других

62

79


Начальник отдела организации

работы с обращениями граждан                                                    О.Ю. Руденко


ИНФОРМАЦИЯ

о работе с обращениями граждан в исполнительных органах

Алчевского городского совета за 9 месяцев 2009 года

Поступило всего обращений

- 728

из них:


- через вышестоящие органы

- 67

- из правоохранительных органов

- 24

- повторные

- 46

- коллективные

- 120

- от инвалидов ВОВ

- 29

- от участников боевых действий ВОВ

- 6

- от участников ВОВ

- 27

- от семей погибших

- 2

- дети ВОВ

- 46

- от пенсионеров

- 280

- от многодетных, одиноких матерей

- 13

- от участников ликвидации аварии на ЧАЭС

- 3

- от инвалидов общего заболевания

- 53

- от ветеранов труда

- 71

- от Героев социалистического труда

- -

- от инвалидов армии

- -

- от семей погибших военнослужащих

- -

в т.ч.:

письменные обращения

- 354

из них рассмотрены:


- Чубом В.Е.

- 162

- Косюгой В.И.

- 65

- Гогитидзе Е.Л.

- 3

- Капральским В.Н.

- 30

- Соловьевой Л.Г.

- 7

- Тихоновым В.И.

- 79

- Кононенко Г.И.

- 5

- Чуныхой Н.И.

- 3

на личном приеме

- 374

из них рассмотрены:


- Чубом В.Е.

- 88

- Косюгой В.И.

- 80

- Гогитидзе Е.Л.

- 14

- Капральским В.Н.

- 55

- Соловьевой Л.Г.

- 13

- Тихоновым В.И.

- 84

- Кононенко Г.И.

- 21

- Чуныхой Н.И.

- 19

Всего за 9 месяцев 2009 года обратилось 3237 человек, в том числе на личном приеме – 426 человек.

Количество вопросов, поднятых в обращениях граждан – 1042, в т.ч.:

- вопросы архитектуры, землеустройства - 58

- промышленности, строительства - -

- транспорта - 37

- связи - 1

- экологии - 7

– жилищные - 21

- коммунального, дорожного хозяйства - 680

- торговли, общественного питания - 21

- бытовое обслуживание - 1

- науки, образования, воспитания - 7

- культуры, спорта - 7

- охраны здоровья - 12

- труда - 26

- социальной защиты - 75

- обеспечения законности - 28

- религия - 1

- работа органов самоуправления - 10

- разное - 50

- реформирование экономики,

приватизация - -

- возврат вкладов - -



Начальник отдела организации работы
с обращениями граждан О.Ю. Руденко



ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської ради
за 9 місяців 2008 року

з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість

звернень, що надійшли поштою

Кількість

звернень, отриманих  на особистому прийомі

 

Кількість усіх звернень

Із   н и х:

Кількість громадян,  які звернулися

 

повторних

колективних

від інвалідів, учасників війни, бойових дій, вдів загиблих на фронті

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від ветеранів праці, пенсіонерів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

Обласна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Обласна рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Районні державні адміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Районні ради сільських районів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Міські ради міст обласного значення

576

590

1166

79

187

245

31

664

4897

 6

Міські ради міст районного значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7

Районні ради у містах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8

Селищні ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Сільські ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

РАЗОМ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі питання:

промисловості, будівництва,  паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу

сільського господарства

транспорту

 

 

 

зв'язку

житлові

комунального та дорожнього господарства, благоустрою

освіти, навчання та виховання дітей та молоді, роботи навчально-виховних закладів

охорони здоров'я

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

1589

1

-

31

10

44

1151

13

14

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

У тому числі питання (продовження)

Дані про штатну чисельність, номер телефону, факсу,

е-mail підрозділу по роботі із зверненнями громадян

праці

соціального захисту

забезпечення законності та охорони правопорядку

роботи місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування

діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій

повернення грошових заощаджень та вкладів

інші питання

22

23

24

25

26

27

28

29

30

1

 

 

 

 

 

 

 

У відділі працює два

2

 

 

 

 

 

 

 

працівники:

3

 

 

 

 

 

 

 

- начальник відділу

4

 

 

 

 

 

 

 

-спеціаліст I  категорії

5

2

87

29

16

-

4

187

 

6

 

 

 

 

 

 

 

тел. 3-53-44

7

 

 

 

 

 

 

 

факс 3-81-87

8

 

 

 

 

 

 

 

електронна адреса:

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

E-mail  (машбюро)

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                                     Г.Й.Кононенко
Алчевської міської   ради          


                                                                                                                             

 

 

 





Роз'яснення щодо процедур отримання документів, необхідних для здійснення будівництва

Алчевськ

Праздники Украины

© 2008, 2009
Все права защищены
Алчевский городской совет
Адрес городского совета:
94220, г. Алчевск, ул. Ленина, 48
e-mail:
Использование материалов разрешается при условии обязательной ссылки на источник
al.lg.ua