Анализ обращений граждан
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 6 місяців 2013 року в порівнянні з 6 місяцями 2012 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (П.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (П.1.2) |
|||
|
|
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
1095 |
1147 |
709 |
852 |
386 |
295 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: 1 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
|
повторних (п. 2.2) |
колективних (п.5,2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів, I, II, III групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
Від «дітей війни» (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
166 |
160 |
147 |
87 |
53 |
40 |
63 |
69 |
98 |
56 |
59 |
50 |
25 |
4 |
11 |
4 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку |
|||||||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
1537 |
1657 |
46 |
56 |
13 |
25 |
- |
30 |
96 |
61 |
29 |
41 |
13 |
28 |
951 |
988 |
23 |
31 |
73 |
23 |
224 |
15 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
Інші |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
13 |
11 |
18 |
19 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
17 |
20 |
- |
- |
21 |
305 |
2 |
2 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконавчого комітету
Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко
ДАНІпро звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 3 місяці 2013 року в порівнянні з 3 місяцями 2012 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (П.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (П.1.2) |
|||
|
|
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
500 |
586 |
302 |
415 |
198 |
171 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: 1 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
|
повторних (п. 2.2) |
колективних (п.5,2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів, I, II, III групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
Від «дітей війни» (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
83 |
45 |
70 |
47 |
22 |
24 |
32 |
26 |
53 |
26 |
42 |
25 |
11 |
2 |
5 |
3 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку |
|||||||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
668 |
880 |
20 |
30 |
11 |
14 |
- |
30 |
55 |
30 |
15 |
15 |
1 |
15 |
415 |
484 |
9 |
16 |
24 |
15 |
87 |
11 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
Інші |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
8 |
7 |
8 |
11 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
5 |
12 |
- |
- |
10 |
186 |
2 |
2 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконавчого комітету
Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко
Аналітична довідка щодо підсумків роботи із зверненнями громадян
у виконавчому комітеті Алчевської міської ради
за 2012 рік
На виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Алчевської міської ради склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи із зверненнями громадян. Протягом 2012 року у виконавчому комітету Алчевської міської ради функціонувала та розвивалася система управління якістю. Цілі у сфері якості, заплановані на 2012 рік, виконані в повному обсязі. З метою покращення інформованості населення розроблений та виготовлений довідковий матеріал для відвідувачів щодо реалізації конституційного права на звернення поновлений інформаційний стенд «Про звернення громадян». З метою ефективного використання можливостей електронної реєстрації документів, якісного контролю за термінами їх виконання, негайного реагування на резолюції міського голови створити внутрішній документообіг між комп’ютером головного спеціаліста відділу та приймальнею міського голови (через існуючу локальну мережу виконкому).
Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян, заплановані на 2012 рік, виконані в повному обсязі. Згідно з графіком прийому громадян на 2012 рік здійснювалася організаційно-технічна підготовка особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради та виїзних прийомів. У 2012 році на особистому прийомі було прийнято 673 звернень громадян. Міським головою, його заступниками, секретарем ради та керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради у 2012 році було проведено 11 виїзних прийомів (215), 4 прямих ефіри (30), в результаті яких були зареєстровано 245 карток особистого прийому громадян, визначені виконавці за цими зверненнями та питання поставлені на контроль.
У 2012 році до виконавчого комітету Алчевської міської ради надійшло 2099 звернень громадян, що на 312 звернень більше, ніж у 2011 році (1787), з них письмових - 1426, в тому числі 516 звернень, які надійшли на урядову «гарячу» телефонну лінію, на особистому прийомі - 673. Своїм конституційним правом на звернення скористалося 5437 мешканців міста, в тому числі на особистому прийомі звернулося 806 громадян. Зменшилася кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, на 58, збільшилася кількість позитивно вирішених звернень на 65. Кількість повторних звернень збільшилася на 98. Основні питання, які порушуються громадянами в зверненнях, - стан житлово-комунального господарства в місті (2121), хоча, завдяки правильно обраним пріоритетним напрямкам у розвитку територіальної громади, виконані значні обсяги робіт.
Аналіз роботи із зверненнями громадян здійснюється щомісяця, розміщується на сайті Алчевської міської ради раз на квартал, щотижня відділу внутрішньої політики надається інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян для розміщення у засобах масової інформації. Також щокварталу на сайті Алчевської міської ради розміщується звіт про задоволення запитів на доступ до публічної інформації.
Відділ організації роботи із зверненнями громадян управління справами виконавчого комітету Алчевської міської ради постійно надає методично-консультативну допомогу структурним підрозділам міської ради, виконавчого комітету, комунальним підприємствам міста щодо організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою відділ організації роботи із зверненнями громадян взяв участь у навчанні посадових осіб місцевого самоврядування, які працюють перший рік.
Перевірка стану роботи із зверненнями громадян згідно з пунктом 6 рішення виконавчого комітету Алчевської міської ради від 01.11.2011 № 1036 та з планом роботи відділу здійснювалася у відділі капітального будівництва, в управлінні економіки, ринкових відносин та інвестицій, у комунальному підприємстві «Алчевське житлово-комунальне об’єднання» , комунальному закладі «Алчевська центральна міська лікарня», двічі – в управлінні житлово-комунального господарства. За результатами перевірок були зроблені висновки, що діловодство за зверненнями громадян в цих структурних підрозділах, в основному, відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідальним за ведення діловодства були надані поради та рекомендації щодо приведення діловодства у відповідність до вимог чинного законодавства.
Питання стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах розглядалося на засіданні виконавчого комітету Алчевської міської ради 16 жовтня 2012 року. Було прийнято рішення № 899.
Основна причина, яка заважає своєчасному реагуванню на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб'єктивними причинами: своєчасно підготовлена відповідь не надсилається заявнику, у відповіді не вказуються конкретні або реальні терміни виконання робіт за зверненням; надання неправдивих та необґрунтованих відповідей, відповідей-відписок. Терміни контролю щодо виконання звернень громадян декілька разів переносяться. Тому такі звернення роками перебувають на додатковому контролі, а громадяни вимушені звертатися з повторними зверненнями та до вищих інстанцій.
З метою вжиття заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни стосовно додержання термінів розгляду звернень громадян кожного місяця на 20 число, а з листопада – щотижня, готується довідка з виконавської дисципліни, в якій зазначаються посадові особи та структурні підрозділи, комунальні підприємства міста, які порушили терміни реагування на звернення громадян, та найбільш поширені зауваження щодо роботи із зверненнями громадян.
Особлива увага під час розгляду звернень приділяється громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки. У 2012 році до виконкому Алчевської міської ради звернулося 24 інваліди Великої Вітчизняної війни, 83 учасники Великої Вітчизняної війни, 14 учасників бойових дій, 16 громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 35 багатодітних сімей та одиноких матерів.
З метою забезпечення реалізації й гарантування конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян керівниками виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств в роботі зі зверненнями громадян Алчевська міська рада, виконавчий комітет намагаються вдосконалювати даний напрямок роботи, керуються Законом України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, іншими нормативними актами, вживають заходів відповідного реагування до посадових осіб місцевого самоврядування, які припускають порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, систематично аналізують роботу із зверненнями громадян, підсумки цієї роботи щокварталу публікують на офіційному сайті Алчевської міської ради.
Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради
за 2012 рік в порівнянні з 2011 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (П.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (П.1.2) |
|||
|
|
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
1787 |
2099 |
1091 |
1426 |
696 |
673 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: 1 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
|
повторних (п. 2.2) |
колективних (п.5,2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів, I, II, III групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
Від «дітей війни» (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
222 |
320 |
262 |
296 |
125 |
121 |
133 |
130 |
135 |
181 |
121 |
115 |
19 |
35 |
15 |
16 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
Забезпечен-ня дотримання законності та охорони правопоряд-ку |
|||||||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
2582 |
3109 |
107 |
91 |
31 |
22 |
- |
- |
161 |
190 |
61 |
64 |
23 |
24 |
1753 |
2121 |
48 |
48 |
33 |
88 |
253 |
327 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
Інші |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
4 |
16 |
33 |
29 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
32 |
32 |
- |
- |
43 |
57 |
2 |
2 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконавчого комітету
Алчевської міської ради Г.Й.Кононенко
ДАНІпро звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 6 місяців 2012 року в порівнянні з 6 місяцями 2011 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість усіх звернень |
|||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
485 |
709 |
280 |
386 |
765 |
1095 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: 1 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
3 них: |
|||||||||||
повторних |
колективних |
від учасників війни та бойових дій |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів |
від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
|||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
' і |
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
78 |
166 |
135 |
147 |
53 |
53 |
11 |
25 |
479 |
668 |
7 |
11 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
|||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
|
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Г. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
1058 |
1537 |
49 |
46 |
11 |
13 |
- |
- |
88 |
96 |
40 |
29 |
12 |
13 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Утому числі питання (продовження): |
Дані про штатну чисельність, № телефону, факсу, підрозділу по роботі зі зверненнями громадян |
|||||||||||
комунального господарства |
житлової політики |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
освіти, науки, науково- технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
ІНШІ |
||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
|
|
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 посадових особи |
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
697 |
951 |
32 |
23 |
63 |
224 |
18 |
18 |
6 |
17 |
42 |
107 |
3-53-44 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-81-87 |
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконавчого комітету Г.Й.Кононенко
ДАНІ
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість усіх звернень |
|||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
212 |
302 |
138 |
198 |
350 |
500 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: |
|
|
|
|
|
№ з/п |
3 них: |
|||||||||||
повторних |
колективних |
від учасників війни та бойових дій |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів |
від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
|||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
|
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
29 |
83 |
60 |
70 |
14 |
16 |
5 |
11 |
205 |
338 |
3 |
5 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
|||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
|
|
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
464 |
668 |
19 |
20 |
2 |
11 |
- |
- |
39 |
55 |
26 |
15 |
4 |
1 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
У тому числі питання (продовження): |
Дані про штатну чисельність, № телефону, факсу, підрозділу по роботі зі зверненнями громадян |
|||||||||||
комунального господарства |
житлової політики |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
освіти, науки, науково- технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
ІНШІ |
||||||||
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
2012 |
2011 |
|
|
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
5. |
312 |
415 |
18 |
9 |
18 |
87 |
4 |
8 |
- |
5 |
22 |
42 |
X |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
Керуючий справами виконавчого комітету Г.Й.Кононенко
Аналітична довідка щодо підсумків роботи із зверненнями громадян
На виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Алчевської міської ради склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи із зверненнями громадян. Протягом 2011 року у виконавчому комітету Алчевської міської ради функціонувала та розвивалася система управління якістю. Цілі у сфері якості, заплановані на 2011 рік, виконані в повному обсязі. З метою покращення інформованості населення розроблений та виготовлений довідковий матеріал для відвідувачів щодо графіків прийому громадян керівниками комунальних підприємств міста. З метою надання якісної допомоги щодо організації діловодства за зверненнями громадян у відділах, управліннях, комунальних підприємствах виготовлений роздатковий матеріал та проведено навчання відповідальних за ведення діловодства за зверненнями громадян.
Заходи щодо організації роботи із зверненнями громадян, заплановані на 2011 рік, виконані в повному обсязі. Згідно з графіком прийому громадян на 2011 рік здійснювалася організаційно-технічна підготовка особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради та виїзних прийомів. У 2011 році на особистому прийомі було прийнято 696 звернень громадян. Міським головою, його заступниками, секретарем ради та керуючим справами виконавчого комітету Алчевської міської ради у 2011 році було проведено 22 виїзних прийоми, в результаті яких були зареєстровані картки особистого прийому громадян, визначені виконавці за цими зверненнями та питання поставлені на контроль.
У 2011 році до виконавчих органів Алчевської міської ради надійшло 1787 звернень громадян, що на 205 звернень більше, ніж у 2010 році (1582), з них письмових - 1091, в тому числі 278 звернень, які надійшли на урядову «гарячу» телефонну лінію, на особистому прийомі - 696. Своїм конституційним правом на звернення скористалося 4999 мешканців міста, в тому числі на особистому прийомі звернулося 792 громадянини. Збільшилася кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів, на 10, позитивно вирішених звернень - на 44. Кількість повторних звернень зменшилася на 20. Основні питання, які порушуються громадянами в зверненнях, - стан житлово-комунального господарства в місті (1753), хоча, завдяки правильно обраним пріоритетним напрямкам у розвитку територіальної громади, виконані значні обсяги робіт.
Щомісяця здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян, який надається міському голові. Надсилається до обласної державної адміністрації, розміщується на сайті Алчевської міської ради раз на квартал, щотижня відділу внутрішньої політики надається інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян для розміщення у засобах масової інформації.
Відділ організації роботи із зверненнями громадян управління справами виконавчого комітету Алчевської міської ради постійно надає методично-консультативну допомогу структурним підрозділам міської ради, виконавчого комітету, комунальним підприємствам міста щодо організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою відділ організації роботи із зверненнями громадян став ініціатором проведення навчання для відповідальних за ведення діловодства за зверненнями громадян. Так 17.11.2011 було проведено навчання, в якому взяли участь 36 представників відділів, управлінь виконавчого комітету, комунальних підприємств міста. Для цього був підготовлений та наданий учасникам заходу роздатковий матеріал щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
Перевірка стану роботи із зверненнями громадян згідно з планом роботи здійснювалася в управлінні економіки, ринкових відносин та інвестицій, в управлінні праці та соціального захисту населення, в управлінні освіти, у відділі капітального будівництва, в управлінні з питань архітектури, містобудування та землекористування, двічі – в управлінні житлово-комунального господарства. За результатами перевірок були зроблені висновки, що діловодство за зверненнями громадян в цих структурних підрозділах, в основному, відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідальним за ведення діловодства були надані поради та рекомендації щодо приведення діловодства у відповідність до вимог чинного законодавства.
Питання стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах розглядалося на засіданні виконавчого комітету Алчевської міської ради 01 листопада 2011 року. Було прийнято рішення № 1036, яким керівникам виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету було рекомендовано у своїй діяльності керуватися чинним законодавством щодо роботи зі зверненнями громадян, щомісячно аналізувати стан цієї роботи, вживати заходів відповідного реагування до посадових осіб, які припускають порушення законодавства, нормативних актів щодо цього напрямку роботи.
Основна причина, яка заважає своєчасному реагуванню на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб'єктивними причинами: своєчасно підготовлена відповідь не надсилається заявнику, у відповіді не вказуються конкретні або реальні терміни виконання робіт за зверненням; надання неправдивих та необґрунтованих відповідей, відповідей-відписок. Терміни контролю щодо виконання звернень громадян декілька разів переносяться. Тому такі звернення роками перебувають на додатковому контролі, а громадяни вимушені звертатися з повторними зверненнями та до вищих інстанцій.
З метою вжиття заходів щодо підвищення рівня виконавської дисципліни стосовно додержання термінів розгляду звернень громадян кожного місяця на 20 число готується довідка з виконавської дисципліни, в якій зазначаються посадові особи та структурні підрозділи, комунальні підприємства міста, які порушили терміни реагування на звернення громадян.
Особлива увага під час розгляду звернень приділяється громадянам, які потребують соціального захисту й підтримки. У 2011 році до виконкому Алчевської міської ради звернулося 23 інваліди Великої Вітчизняної війни, 81 учасник Великої Вітчизняної війни, 21 учасник бойових дій, 15 громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 19 багатодітних сімей та одиноких матерів.
З метою забезпечення реалізації й гарантування конституційного права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян керівниками виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств в роботі зі зверненнями громадян Алчевська міська рада, виконавчий комітет намагаються вдосконалювати даний напрямок роботи, керуються Законом України «Про звернення громадян», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, іншими нормативними актами, вживають заходів відповідного реагування до посадових осіб місцевого самоврядування, які припускають порушення вимог законодавства щодо звернень громадян, практикують перевірки дотримання законодавства щодо звернень громадян й надання методичної допомоги особам, відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, самостійних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах, щомісячно аналізують роботу виконавчих органів міської ради, самостійних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств щодо дотримання термінів реагування на звернення громадян.
комітету Алчевської міської ради Г.Й. Кононенко
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Алчевської міської Ради за 2011 рік в порівнянні з 2010 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість усіх звернень |
||||
|
|
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
б |
7 |
8 |
|
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м. Києві та м. Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
912 |
1091 |
670 |
696 |
1582 |
1787 |
|
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: 1 |
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
3 них: |
|||||||||||
повторних |
колективних |
від учасників війни та бойових дій |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів |
від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
|||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
|
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | |
1. |
||||||||||||
2. |
||||||||||||
3. |
||||||||||||
4. |
||||||||||||
5. |
242 | 222 | 230 | 262 | 123 | 125 | 35 | 19 | 1044 | 1121 | 12 | 15 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання: |
||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
|||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
|
|
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
2293 |
2582 |
67 |
107 |
31 |
31 |
- |
- |
144 |
161 |
64 |
61 |
18 |
23 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
У тому числі питання (продовження): |
Дані про штатну чисельність, № телефону, факсу, підрозділу по роботі зі зверненнями громадян |
|||||||||||
комунального господарства |
житлової політики |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
освіти, науки, науково- технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
ІНШІ |
||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2011 |
|
|
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
5. |
1559 |
1753 |
114 |
48 |
147 |
253 |
26 |
33 |
33 |
32 |
90 |
80 |
X |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
Керуючий справами виконавчого
комітету Алчевської міської ради Г.Й. Кононенко
про звернення громадян, що надійшли Алчевської міської Ради
за 9 місяців 2011 року в порівнянні з 9 місяцями 2010 року.
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість усіх звернень |
|||
2010
|
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м.Києві та м.Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
621 |
841 |
427 |
446 |
1048 |
1287 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: |
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
З них: |
||||||||||||||||||||
повторних |
колективних |
від учасників війни та бойових дій |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів |
від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці |
||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||||||||||
- |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5. |
157 |
158 |
162 |
206 |
96 |
66 |
26 |
14 |
686 |
722 |
- |
- |
|||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
аграрної політики і земельних відносин |
житлової політики |
комунального господарства, транспорту та зв’язку |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
охорони здоров’я |
||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||||||||||
- |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5. |
1563 |
1826 |
55 |
88 |
77 |
40 |
1020 |
1269 |
20 |
22 |
15 |
17 |
|||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
№ з/п |
У тому числі питання (продовження): |
|
|||||||||||||||||||
праці та заробітної плати |
соціального захисту |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
інші |
Дані про штатну чисельність, № телефону, факсу, e-mail підрозділу по роботі зі зверненнями громадян |
|||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2011 |
|||||||||||||
- |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
х |
||||||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
х |
||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
5. |
54 |
52 |
92 |
117 |
110 |
143 |
120 |
78 |
|
||||||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
||||||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради Гогітідзе Є.Л.
ДАНІпро звернення громадян, що надійшли Алчевської міської Ради
за 6 місяців 2011 року в порівнянні з 6 місяцями 2010 року.
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість усіх звернень |
|||
2010
|
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1. |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації |
|
|
|
|
|
|
2. |
Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради |
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні державні адміністрації (в т.ч. у м.Києві та м.Севастополі) |
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради сільських районів |
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради міст обласного значення |
400 |
485 |
270 |
280 |
670 |
765 |
6. |
Міські ради міст районного значення |
|
|
|
|
|
|
7. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
8. |
Селищні ради |
|
|
|
|
|
|
9. |
Сільські ради |
|
|
|
|
|
|
10. |
РАЗОМ: |
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
З них: |
||||||||||||||||||||
повторних |
колективних |
від учасників війни та бойових дій |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів |
від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів |
від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці |
||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||||||||||
- |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5. |
114 |
78 |
102 |
135 |
71 |
53 |
20 |
11 |
363 |
431 |
- |
- |
|||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
аграрної політики і земельних відносин |
житлової політики |
комунального господарства, транспорту та зв’язку |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
охорони здоров’я |
||||||||||||||||
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
2010 |
2011 |
||||||||||
- |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
5. |
974 |
1058 |
35 |
49 |
54 |
32 |
612 |
708 |
15 |
18 |
9 |
12 |
|||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
№ з/п |
У тому числі питання (продовження): |
|
|||||||||||||||||||
праці та заробітної плати |
соціального захи |