Один з пріоритетних напрямів в розвитку партнерських стосунків між органами державної податкової служби та платниками податків – подання звітності в електронному вигляді. Оскільки, подання звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків – економія робочого часу та коштів на придбання бланків, гарантоване оперативне відстеження змін до форм звітності, арифметичний контроль за показниками декларації, безпаперова технологія подання звітності, уникнення витрат часу на черги при поданні звітності, надходження підтвердження прийняття звітності, так і для працівників органів ДПС – оперативність обробки податкової звітності, суттєве скорочення часу на проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного відшкодування.
Для подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді платник податків повинен мати:
Спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);
Доступ до мережі Інтернет і можливість відправлення/приймання електронних повідомлень електронною поштою.
Засіб криптографічного захисту інформації
Чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності у паперовій формі.
Договір про визнання електронних документів з органом ДПС за місцем реєстрації платника (у разі децентралізованої обробки подання).
Підставою для прийняття податкового документу в електронному вигляді є :
Його відповідність затвердженому формату (стандарту);
Підтвердження ЕПЦ платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов’язковими для звітів у паперовій формі за умов, установлених ст.3 Закону № 852-IV;
Чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладення ЕПЦ (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа термін дії відповідного сертифіката не закінчився чи відповідний сертифікат не було скасовано/блоковано).
Крім того, розділом ІІ „Адміністрування податків, зборів, (обов’язкових платежів)” передбачено подання декларації великими і середніми підприємствами виключно в електронній формі (підпункт 11.5.4 пункту 11.5 статті 11).
Шановні платники податків, Алчевська ОДПІ заохочує вас до співробітництва та звертає увагу на можливість скористатися перевагами послуги передачі звітності у електронному вигляді.