Главная страница Карта сайта Интернет-приемная

Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска
Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска

Новая версия сайта
Сайт Администрации города Алчевска

Предыдущая версия сайта
Предыдущая версия сайта

Інформація Алчевського управління юстиції

  • Доступ до публічної інформації
  • Звернення громадян
  • Вакансії
  • Повноваження
  • Система обліку
  • Звернення громадян
  • Список громадських організацій
  • Реєстраційна служба
Перечень адресов, по которым можно набрать воду в случае отсутстсвия водоснабжения | Список подвальных помещений для укрытия

31.07.2014

Для припинення підприємницької діяльності необхідно

  1. Заповнити реєстраційну картку форми 12.
    Зразок можна отримати на веб-сайті Державної реєстраційної служби України за адресою http://www.drsu.gov.ua/show/93
  2. Нотаріально посвідчити підпис заявника на реєстраційній картці форми 12.
  3. Відправити реєстраційну картку цінним листом з описом вкладення на адресу будь-якої з реєстраційних служб Луганської області, у яких працює державний реєстр, зокрема Біловодського, Білокуракінського, Кремінського, Марківського, Міловського, Новопсковського, Сватівського, Старобільського, Троїцького, Новоайдарського районів.
    Адреси реєстраційних служб можна отримати на веб-сайті Державної реєстраційної служби України за адресою
    http://www.drsu.gov.ua/show/11257.
  4. Можна звернутися до цих реєстраційних служб особисто. У такому випадку нотаріальне посвідчення підпису на реєстраційній картці не потрібно. 


31.07.2014

Реєстраційна служба Біловодського районного управління юстиції

92800, Луганська обл., смт.Біловодськ, вул.Леніна, буд.130, кім.24

(06466) 2-01-30

Реєстраційна служба Білокуракинського районного управління юстиції

92200, Луганська обл., смт.Білокуракине, пл.Горького, буд.6

(06462) 2-28-56

Реєстраційна служба Кремінського районного управління юстиції

92900, Луганська обл., м.Кремінна, проспект Леніна, буд.1

(06454) 3-16-04

Реєстраційна служба Марківського районного управління юстиції

92400, Луганська обл., смт.Марківка, Леніна, буд.18

(06464) 9-11-88

Реєстраційна служба Міловського районного управління юстиції

92500, Луганська обл., смт.Мілове, вул.Леніна, 38,

(06465) 2-15-65

Реєстраційна служба Новопсковського районного управління юстиції

92300, Луганська обл.,
смт.Новопсков,
вул. Леніна, буд.53

(06463) 2-13-01

Реєстраційна служба Сватівського районного управління юстиції


92600, Луганська обл.,
м.Сватове, пл.Радянська,
Буд.25, кім.218

(06471) 3-12-84

Реєстраційна служба Старобільського районного управління юстиції

92700, Луганська обл.,
м.Старобільськ,
вул.Комунарів, буд.35

(06461) 2-12-99

Реєстраційна служба Троїцького районного управління юстиції

92100, Луганська обл.,
смт.Троїцьке,
пр.Перемоги, буд.60,
Каб. 116

(06446) 2-32-45


25.06.2014

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України № 953/5 від 17.06.2014 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України № 640/25417 від 17.06.2014 року «Про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян на території проведення антитерористичної операції» тимчасово припинений доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до закінчення антитерористичної операції на сході України.

Відповідно до Наказу нотаріальні дії та державна реєстрація речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, яке розташоване на території Луганської області, здійснюється державними реєстраторами Кремінського, Сватівського, Троїцького, Білокуракинського, Старобільського, Біловодського, Новопсковського, Марківського, Міловського районів приватними та державними нотаріусами вищевказаних районів Луганської області відповідно до законодавства.


28.04.2014

Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):

  • паспорт;
  • посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.

Там Вам також допоможуть отримати інформацію з усіх питань, які хвилюють Вас на даний час, зокрема з питань розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, а також щодо працевлаштування.

З усіх цих питань Ви можете БЕЗКОШТОВНО звернутися за телефоном „гарячої лінії”:

0800 507 309

Крім того, для отримання допомоги ви можете звернутися на „гарячу лінію”:

Пенсійного фонду 0800 503 753

Державного центру зайнятості 0800 505 060
730 – з мобільного телефону

Фонду соціального страхування
з тимчасової втрати працездатності 0800 501 892

Телефон довіри Фонду соціального
страхування від нещасних випадків
на виробництві та професійних
захворювань 0800 501

додаткову інформацію можна отримати на сайті Мінсоцполітики України: www.mlsp.gov.ua

Координати Штабу з питань розміщення сімей військовослужбовців, які перебувають на території АР Крим та м. Севастополя

Контактні телефони для сімей військовослужбовців, які перебувають на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь:

Міністерство оборони України
(044) 454-44-51, 454-43-37 (цілодобово)

Громадська приймальня Міністерства оборони України
(044)253-04-71 (цілодобово)

Генеральний штаб Збройних сил України
(044)235-82-31 (цілодобово)

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
(044)207-18-04, 207-18-79 (цілодобово)

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
(044)284-06-65, 284-06-73, 284-06-67 (з 9 до 18 години в робочі дні)

Пряма телефонна гаряча лінія Міністерства юстиції України для надання правової допомоги жителям Автономної Республіки Крим
486-71-56

Відповідальні особи Луганської облдержадміністрації за облаштування громадян , що прибувають з АР Крим і м. Севастополь до Луганської області:

Тихонська Наталья Володимирівна – заступник директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації– начальник управління соціальних гарантій та компенсацій, тел. 0642 586829.

Телефон “гарячої лінії” 0642 586345, 525287, 585703.


24.04.2014
gerb_20x21.png Проект наказу Алчевського міського управління юстиції "Про затвердження графіку проведення прямих "гарячих" телефонних ліній"


31.03.2014

ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО СУМІСНИЦТВА ТА СУМІЩЕННЯ З ІНШИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Відповідно ст. 7 Закону України „Про засади запобігання і протидії корупції” суб`єктам відповідальності за корупційні правопорушення (особи зазначені у пункті 1 частини першої ст. 4 вказаного закону) забороняється:

  1. Займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України;
  2. входити до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку крім випадків, коли вказані особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України, а також крім участі у загальних зборах підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку.

Підприємницька діяльність – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Оплачувана діяльність – робота за сумісництвом, за трудовим контрактом або інша діяльність на умовах оплати за виконані роботи чи надані послуги.

З метою запобігання порушення обмежень щодо сумісництва особа, яка вступає на державну службу, зобов`язана:

  • до призначення на посаду державної служби вийти зі складу виконавчого органу чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку;
  • припинити іншу оплачувану або підприємницьку діяльність.

У разі якщо Конституцією і законами України для окремих посад встановлено спеціальні обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, то їх додержання забезпечується за спеціальними процедурами.

Обмеження, передбачені частиною першою ст.7 ЗУ „Про засади запобігання і протидії корупції”, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), членів Вищої ради юстиції (крім тих, які працюють у Вищій раді юстиції на постійній основі), народних засідателів і присяжних.

Порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

Порушення особою встановлених законом обмежень щодо зайняття підприємницькою чи іншою оплачуваною діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної та суддівської практики, інструкторської практики із спорту) - тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від підприємницької діяльності чи винагороди від роботи за сумісництвом.

Порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особа здійснює функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляє інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства), - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу від такої діяльності.


31.03.2014

ПРОБЛЕМИ КОРУПЦІЇ Є ОДНІЄЮ З НАЙБІЛЬШ БОЛЮЧИХ ТОЧОК РОЗВИТКУ МОЛОДОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ

Дієва боротьба з корупцією повинна базуватися на розумінні, як і чому виникає корупція у певній конкретній сфері та у виробленні конкретних механізмів, які могли б зменшити корупційні ризики у цій сфері.

Проект протидії корупції у сфері надання адміністративних послуг підприємцям та здійснення наглядово-контрольної діяльності здійснюється Центром політико-правових реформ, який розробляє пропозиції щодо змін у законодавстві, які б могли зменшити ризик корупції у сфері надання адміністративних послуг та наглядово-контрольній сфері. У проекті впроваджений новий підхід до пропозицій реформ, підхід, який вже давно реалізований у розвинених демократіях, коли реформи, що пропонуються, проходять "тестування" тих соціальних груп, яких ці реформи стосуються. Тому у проекті Центру політико-правових реформ передбачене проведення комплексного соціологічного дослідження, спрямованого на вивчення ставлення підприємців до запропонованих змін у законодавстві, призначених зменшити корупційні ризики у сфері регуляторної та наглядово-контрольної діяльності.

Корупція в Україні давно стала сприйматися як органічна частина нашого життя. Було б неправильним вважати, що корупція – явище останніх років. Найнижчим Індекс сприйняття корупції в Україні, що його щорічно вимірює міжнародна антикорупційна організація Transparency International (за шкалою від нуля до 10, де 0 означає найвищий рівень сприйняття корупції, а 10 – найменший).

Наразі Україна розділяє 134-ту позицію в рейтингу зі 180-ти країн з такими країнами, як Нікарагуа, Пакистан, а також Коморськими островами, які також мають індекс 2,5, в той час як ще минулого року Україна займала 118 місце. Це ставить Україну в один ряд з країнами, які вважаються в Європі найбільш корумпованими, при цьому країна розцінюється як така, де методи боротьби з корупцією є неефективними, а масштаби корупції зростають.

Звичайно, такий високий рівень корупції, що його фіксують міжнародні організації, є лише відображенням сприйняття корупції всередині країни, яке, у свою чергу, відбиває об’єктивну ситуацію поширення корупції.

Дослідження громадської думки добре підтверджують той факт, що сприйняття поширеності корупції в Україні має дуже високі показники і залишається стабільним.

Слід підкреслити, що населення головну провину за хабарництво покладає на владу та її представників. Водночас запитання про те, чому люди дають хабарі, виявило широкий спектр мотивацій, що далеко виходить за межі звичного звинувачування чиновників. Власне, відповідь "тому що вимагають" набрала лише 19% відповідей. А причини, на які вказали понад дві третини опитаних є не вимушеним, а "ініціативним" хабарем, коли люди з власної ініціативи, наперед дають хабара, бо це – "нормально", бо так "швидше і легше вирішити питання". Отже, причини корупції значно глибші і серйозніші, ніж просто недобросовісність чиновників. Масштабна корупція змінює саму культуру і мораль суспільства, коли хабарництво якщо й не перетворюється на позитивне явище, але сприймається загалом терпимо. Корупція поширена насамперед там, де хабарі є традицією, і дуже важко боротися із корупцією там, де люди просто звикли вирішувати проблеми за допомогою хабарів.


31.03.2014

ПІДСУМКИ ТИЖНЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ

На виконання листа Департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації та Головного управління юстиції у Луганській області від 28 лютого 2014 року № 2.7/5/570/1/03-1667 Алчевським міським управлінням юстиції було розроблено та затверджено спільний план проведення правоосвітніх заходів як з учнівською молоддю так і з педагогічними колективами шкіл, з відділами виконавчого комітету Алчевської міської ради, з трудовими колективами підприємств, установ та організацій різних форм власності.

Для проведення тижня правових знань було залучено:

  • управління освіти Алчевської міської ради;
  • відділ держаної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області;
  • відділ у справах дітей Алчевської міської ради;
  • КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»;
  • відділ кримінальної міліції у справах дітей Алчевського МВ УМВС України у Луганській області;
  • коледж Донбаського державного технічного університету ;
  • Алчевський міський центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді;
  • Фізична особа – підприємець (адвокат) Клименко Л.О.

17 вересня 2014 року на офіційному сайті Алчевської міської ради у рубриці «Алчевське міське управління юстиції» було розміщено план проведення заходів тижня правових знань «Обов’язок бути людиною».

17 березня 2014 року на Алчевській міській редакції радіомовлення проведено виступ на тему: «Обов’язок людини як громадянина держави».

19 березня 2014 року у газеті «Вечірній Алчевськ» надруковано статтю на тему: «Держава сприяє розвитку» (Щодо реєстрації молодіжних та дитячих громадських організацій).

20 березня 2014 року у газеті «За металл» надруковано статтю тему: «Рівність прав і обов’язків подружжя».

Наказом Алчевського міського управління юстиції від 17.03.2014 року № 14/ОД затверджені методичні матеріали на теми: «Мені 14 і я маю право», «Особливості утворення молодіжних і дитячих громадських організації».

31 березня 2014 року на офіційному сайті Алчевської міської ради у рубриці «Алчевське міське управління юстиції» було розміщено «Підсумки проведення тижня правових знань «Обов’язок бути людиною».

На виконання спільного плану тижня працівниками Алчевського міського управління юстиції та його структурних підрозділів безпосередньо проведені наступні заходи:

  1. Розроблені та розповсюджені методичні матеріали на теми: «Мені 14 і я маю право», «Особливості утворення молодіжних і дитячих громадських організації».
  2. Для працівників Алчевського міського управління юстиції та його структурних підрозділів проведено семінарське заняття на тему: «Етика державного службовця».
  3. Для членів Громадської організації «Молодіжна громадська організація «Ритм» проведено лекцію на тему: «Особливості організаційних і правових засад утворення молодіжних і дитячих громадських організацій».
  4. Для учнів 2 класу Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 15 I-III ступенів м. Алчевська» проведено гру: «Я людина, я знаю свої права».
  5. Для студентів коледжу Дон ДТУ проведено презентацію. Слайд-програму «Професійна етика юриста».
  6. Для вчителів правознавства загальноосвітніх шкіл міста проведено семінар на тему: «Актуальні питання правової освіти молоді в навчальних закладах».
  7. Для учнів Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 6 I-III ступенів м. Алчевська» проведено лекцію на тему: «Право неповнолітніх на здійснення правочину».
  8. Для жінок що перебувають на обліку у Алчевському міському центрі зайнятості проведено лекцію на тему: «Право жінки на працю».
  9. Для батьків учнів Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 17 I-III ступенів м. Алчевська» проведено батьківські збори на тему: «Виховуємо Людину».
  10. Для відвідувачів Комунального закладу «Алчевська централізована бібліотечна система» проведено семінар на тему: «Знай права - виконуй обов’язки».
  11. Для студентів Алчевського професійно металургійного ліцею проведено лекцію на тему: «Гендерні аспекти поведінки у молодіжному середовищі».
  12. Для учнів Комунального закладу «Алчевська соціально-економічна гімназія» спільно з оперуповноваженим ВКМСД Алчевського МВ УМВС старшим лейтенантом міліції Маракуліною О.Г проведено лекцію на тему: «Права і обов’язки працівників міліції. Відповідальність неповнолітніх за вчинення правопорушень.
  13. Протягом тижня права працівники Алчевського міського управління юстиції та його структурних підрозділів разом з адвокатом Клименко Л.О. надавали консультації у громадських приймальнях з надання безоплатної первинної правової допомоги.

На виконання спільного плану проведення тижня працівниками управління освіти Алчевської міської ради проведені наступні заходи:

  1. У загальноосвітніх навчальних закладах міста Алчевськ проведено батьківські збори на тему6 «Виховуємо Людину».
  2. Проведено засідання творчої групи практичних психологів на тему: «Психологічне та соціально педагогічне супроводження учнів».
  3. Для розвитку культури проведено виставку дитячого декоративно прикладного мистецтва

На виконання спільного плану проведення тижня працівниками КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система» проведені наступні заходи:

  1. Для учнів професійно-технічних навчальних закладів проведено семінар на тему: «Година юридичної освіти».
  2. Для відвідувачів читального залу КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система» проведено тренінг для незахищених верств населення на тему: «Захищай свої права».
  3. У філії № 4 КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система» проведено інформаційний сеанс попередження до Дня боротьби проти рабства «Торгівля людьми ганебне явище сучасного світу».


21.03.2014

ІНФОРМАЦІЯ

щодо прав та обов’язків, соціального та правового захисту військовозобов'язаних, призваних на військову службу у зв'язку з мобілізацією, резервістів, а також військовослужбовців, прийнятих на військову службу в добровільному порядку (за контрактом)

Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України відповідно до статті 1 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» є конституційним обов'язком громадян України.

Військовий обов'язок включає, зокрема прийняття на військову службу в добровільному порядку (за контрактом), призов на військову службу, проходження служби у військовому резерві.

Права та обов’язки, соціальний та правовий захист військовозобов'язаних, призваних на військову службу у зв'язку з мобілізацією, та резервістів.

Обов'язки громадян щодо здійснення мобілізаційних заходів визначено Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

Згідно зі статтею 22 цього Закону військовозобов’язані зобов'язані з'являтися за викликом до військових комісаріатів (військовозобов'язані Служби безпеки України – за викликом Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України) для постановки на військовий облік та визначення призначення на воєнний час.

Під час мобілізації та переведення Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту на штати воєнного часу громадяни (крім тих, які проходять службу у військовому резерві), зобов'язані з'явитися на збірні пункти у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних посвідченнях, повістках або розпорядженнях військових комісарів (військовозобов'язані Служби безпеки України - керівників органів, де вони перебувають на військовому обліку, військовозобов'язані Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - керівників відповідних органів управління центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту). Резервісти зобов'язані з'явитися до військових частин у строки, визначені командирами військових частин, в яких вони проходять службу у військовому резерві.

Громадянам, які перебувають на військовому обліку, з моменту оголошення мобілізації забороняється зміна місця проживання без дозволу уповноваженої посадової особи.

Відповідно до статті 23 Закону не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язані:

  • заброньовані на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
  • визнані відповідно до висновку військово-лікарської комісії тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров'я на термін до шести місяців (з наступним проходженням військово-лікарської комісії);
  • чоловіки, на утриманні яких перебувають п'ять і більше дітей віком до 16 років (такі чоловіки можуть бути призвані на військову службу у разі їх згоди тільки за місцем проживання);
  • жінки, на утриманні яких перебувають діти віком до 16 років (такі жінки можуть бути призвані на військову службу в разі їх згоди і тільки за місцем проживання);
  • зайняті постійним доглядом за особами, що його потребують, відповідно до законодавства України, в разі відсутності інших осіб, які можуть здійснювати такий догляд;
  • народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим;
  • інші військовозобов'язані або окремі категорії громадян у передбачених законами випадках.

Права та обов'язки військовозобов'язаних під час проходження зборів та резервістів під час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві встановлюються Законом України «Про військовий обов'язок і військову службу», іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до статті 29 цього Закону призвані на збори військовозобов'язані та резервісти, які виконують обов'язки служби у військовому резерві, забезпечуються матеріальними засобами в порядку і розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

За призваними на збори військовозобов'язаними на весь період зборів та резервістами на весь час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві, включаючи час проїзду до місця їх проведення і назад, зберігаються місце роботи, а також займана посада та середня заробітна плата на підприємстві, в установі, організації незалежно від підпорядкування і форм власності.

Порядок і розміри грошового забезпечення та заохочення військовозобов'язаних та резервістів визначено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2006 р. № 1644.

Виплата середньої заробітної плати військовозобов'язаним за весь період зборів та резервістам за час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Якщо військовозобов'язаний захворів під час зборів і продовжує хворіти після їх закінчення, за ним зберігаються місце роботи і займана посада, а з дня закінчення зборів, у разі тимчасової непрацездатності, замість заробітної плати виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності відповідно до закону.

Якщо резервіст захворів під час виконання ним обов'язків служби у військовому резерві і продовжує хворіти після закінчення терміну виконання цих обов'язків, за ним зберігаються місце роботи і займана посада, а з дня закінчення терміну виконання цих обов'язків, у разі тимчасової непрацездатності, замість заробітної плати виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності відповідно до закону.

Військовозобов'язаним, які на день призову на збори не працюють, на весь період зборів та резервістам з числа непрацюючих на весь термін виконання ними обов'язків служби у військовому резерві, включаючи час проїзду до військової частини і назад, виплачується грошове забезпечення в розмірі мінімальної заробітної плати за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на утримання Міністерства оборони України та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями.

Статтею 16 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачена виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов'язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, у розмірі, встановленому цим Законом.

Права та обов’язки, соціальний та правовий захист військовослужбовців, прийнятих на військову службу в добровільному порядку (за контрактом)

Порядок проходження громадянами України військової служби, їх права та обов'язки визначаються Законом України «Про військовий обов'язок і військову службу» (далі – Закон), відповідними положеннями про проходження військової служби громадянами України, які затверджуються Президентом України, та іншими нормативно-правовими актами.

На військову службу за контрактом приймаються громадяни, які пройшли професійно-психологічний відбір і відповідають установленим статтею 20 Закону вимогам проходження військової служби.

Відповідно до статті 21 Закону громадяни України для виконання обов'язків, пов'язаних із взяттям на військовий облік, призовом або прийняттям на військову службу, а також особи, які направляються районними (міськими) військовими комісаріатами на медичний огляд (медичне обстеження в амбулаторних чи стаціонарних умовах), лікування, звільняються від роботи на час, необхідний для виконання зазначених обов'язків та перебування в лікувальному закладі охорони здоров'я, із збереженням за ними місця роботи, займаної посади і середньої заробітної плати.

Перевезення громадян, прийнятих на військову службу за контрактом, до місця служби здійснюються за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на утримання Міністерства оборони України та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво відповідними військовими формуваннями, в яких проходять військову службу військовослужбовці.

Порядок проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, питання, пов'язані з проходженням такої служби під час виконання громадянами військового обов'язку в запасі, регулюються Положенням про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженим Указом Президента України від 10 грудня 2008 року № 1153.

З громадянами, які добровільно вступають на військову службу, укладається контракт про проходження громадянами України військової служби, в якому, серед іншого визначаються права та обов’язки військовослужбовця, термін дії контракту.

Основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімейвизначені Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Розділом ІІ зазначеного Закону встановлені права військовослужбовців щодо:

  • забезпечення громадянських прав і свобод
    (військовослужбовці беруть участь у референдумах, обирають і можуть бути обраними до відповідних місцевих рад та інших виборних державних органів згідно з Конституцією України);
  • реалізації права на свободу світогляду і віросповідання
    (військовослужбовці вправі сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, відкрито висловлювати свої релігійні або атеїстичні переконання);
  • недоторканності військовослужбовців
    (військовослужбовцю гарантується недоторканність особи. Він не може бути арештований інакше, як на підставі судового рішення);
  • вибору місця проживання і виїзду за кордон
    (військовослужбовці при звільненні з військової служби мають право на вибір місця проживання в будь-якому населеному пункті України або в іншій державі відповідно до законів та міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України);
  • грошового забезпечення
    (держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів. До складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення);
  • продовольчого, речового та іншого забезпечення
    (продовольче та речове забезпечення військовослужбовців здійснюється за нормами і в терміни, що встановлюються Кабінетом Міністрів України);
  • службового часу і часу відпочинку
    (загальна тривалість службового часу військовослужбовців на тиждень не може перевищувати нормальної тривалості робочого часу за відповідний період, визначеної законодавством України, за винятком випадків проведення військових навчань, походів кораблів, бойових стрільб та бойового чергування, несення служби в добовому наряді та інших заходів, пов'язаних із забезпеченням боєготовності військових частин, які здійснюються без обмеження загальної тривалості службового часу. Вихідні, святкові та неробочі дні є днями відпочинку для всього особового складу, крім військовослужбовців, залучених до виконання службових обов'язків);
  • права на відпустки
    (військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, надаються щорічні основні відпустки із збереженням грошового, матеріального забезпечення та наданням грошової допомоги на оздоровлення у розмірі місячного грошового забезпечення. Також їм надаються додаткові відпустки у зв'язку з навчанням, творчі відпустки та соціальні відпустки. Інші додаткові відпустки надаються їм на підставах та в порядку, визначених відповідними законами України);
  • охорони здоров'я та медичної допомоги
    (військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори, мають право на безоплатну кваліфіковану медичну допомогу у військово-медичних закладах охорони здоров'я. Військовослужбовці щорічно проходять медичний огляд, щодо них проводяться лікувально-профілактичні заходи. Військовослужбовці (крім військовослужбовців строкової військової служби) та члени їх сімей мають право не більше одного разу на рік на санаторно-курортне лікування та відпочинок у санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів з пільговою оплатою вартості путівок у розмірах та порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України. Таким же правом користуються члени сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби);
  • забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей жилими приміщеннями
    (держава забезпечує військовослужбовців жилими приміщеннями або за їх бажанням грошовою компенсацією за належне їм для отримання жиле приміщення на підставах, у порядку і відповідно до вимог, встановлених Житловим кодексом Української РСР та іншими нормативно-правовими актами);
  • права військовослужбовців та членів їх сімей на освіту
    (військовослужбовці мають право на навчання (у тому числі на отримання післядипломної освіти) у військових навчальних закладах, відповідних підрозділах підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації військовослужбовців. Військовослужбовцям, які прийняті на військову службу за контрактом осіб офіцерського складу після здобуття базової або повної вищої освіти за державним замовленням, дозволяється навчатися в інших вищих навчальних закладах без відриву від служби після проходження ними строку служби, який дорівнює часу їхнього навчання для здобуття попередньої вищої освіти);
  • пенсійного забезпечення і виплати одноразової грошової допомоги при звільненні з військової служби
    (пенсійне забезпечення військовослужбовців після звільнення їх з військової служби провадиться відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». Військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, які звільняються зі служби в залежності від підстав звільнення виплачується одноразова грошова допомога в розмірі від 25 до 50 відсотків місячного грошового забезпечення за кожний повний календарний рік служби);
  • одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності
    (одноразова грошова допомога призначається і виплачується військовослужбовцям, військовозобов'язаним та резервістам, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, у розмірі:
    • 500-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов'язаного або резервіста;
    • 250-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності I групи, 200-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності II групи, 150-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, - у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності III групи).

Статтею 14 цього Закону встановлено пільги військовослужбовцям та членам їх сімей.

Так, військовослужбовці мають право на безоплатний проїзд:

1) залізничним, повітряним, водним та автомобільним (за винятком таксі) транспортом:

а) у відрядження;
б) у відпустку в межах України;
в) при переведенні на нове місце проходження військової служби або у зв'язку з передислокацією військової частини;
г) до місця проживання, обраного при звільненні з військової служби в межах України;

2) всіма видами транспорту загального користування міського, приміського та міжміського сполучення (за винятком таксі) - тільки військовослужбовці строкової військової служби.

При переведенні військовослужбовців на нове місце проходження військової служби або звільненні з військової служби вони мають право на безоплатне перевезення до 20 тонн особистого майна в контейнерах з попереднього місця проживання до нового залізничним транспортом, а там, де такого виду транспорту немає, - іншими видами транспорту (за винятком повітряного). У разі перевезення особистого майна в окремому вагоні, багажем та дрібною відправкою їм відшкодовуються фактичні витрати, але не більше вартості перевезення майна в контейнері вагою 20 тонн.

Члени сімей військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби) мають право на безоплатний проїзд залізничним, повітряним, водним та автомобільним (за винятком таксі) транспортом:

1) від місця проживання до місця проходження військової служби військовослужбовця у зв'язку з його переведенням;
2) до місця проведення відпустки військовослужбовцем в межах України;
3) при звільненні військовослужбовця з військової служби, а також у разі загибелі (смерті) військовослужбовця - до обраного місця проживання в межах України.

Члени сімей військовослужбовців при переїзді до обраного місця проживання у зв'язку із загибеллю (смертю) військовослужбовця мають право на безоплатне перевезення до 20 тонн особистого майна в контейнерах залізничним транспортом, а там, де такого виду транспорту немає, - іншими видами транспорту (за винятком повітряного). У разі перевезення особистого майна в окремому вагоні, багажем та дрібною відправкою їм відшкодовуються фактичні витрати, але не більше вартості перевезення майна в контейнері вагою 20 тонн.

Військовослужбовці, які стали інвалідами внаслідок бойових дій, учасники бойових дій та прирівняні до них особи, а також батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби, користуються правом безоплатного проїзду всіма видами міського пасажирського транспорту загального користування (крім таксі) в межах адміністративного району за місцем проживання, залізничного та водного транспорту приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів. Вони мають право на 50-відсоткову знижку при користуванні міжміським залізничним, повітряним, водним та автомобільним транспортом відповідно до закону.

Військовослужбовці при направленні у відрядження, до нового місця проходження військової служби, а також до місця використання відпустки та назад мають право на придбання проїзних документів для себе та членів своєї сім'ї на всі види транспорту поза чергою. При цьому військовослужбовці, які направляються у відрядження, користуються правом на бронювання та отримання поза чергою місця в готелі на підставі посвідчення про відрядження.

При виконанні службових обов'язків, пов'язаних з відрядженням в інші населені пункти, військовослужбовцям відшкодовуються витрати на відрядження в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Військовослужбовці, крім військовослужбовців строкової військової служби, мають право на першочергове встановлення квартирного телефону, а також першочергове встановлення квартирної охоронної сигналізації.

Військовослужбовці строкової військової служби мають право безоплатно відправляти й одержувати листи. Безоплатними поштовими посилками відправляється особистий одяг громадян, призваних на строкову військову службу.

Витрати, пов'язані з перевезенням військовослужбовців та членів їх сімей, їх особистого майна залізничним, повітряним, водним і автомобільним (за винятком таксі) транспортом, бронюванням місць у готелях при направленні військовослужбовців у відрядження, відшкодовуються за рахунок коштів Міністерства оборони України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Військовослужбовці та члени їх сімей, які мають право на пільги, гарантії та компенсації відповідно до цього Закону, користуються пільгами, гарантіями та компенсаціями, встановленими для громадян України законами та іншими нормативно-правовими актами, а також рішеннями органів місцевого самоврядування. Якщо такі особи одночасно мають право на отримання однієї і тієї ж пільги, гарантії чи компенсації з кількох підстав, то їм надається за їх вибором пільга, гарантія чи компенсація тільки з однієї підстави, крім випадків, передбачених законами.


17.03.2014

ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник Алчевського
міського управління юстиції
_______________І.В.Зеленко
“ 14 ” березня 2014 року

ПЛАН
проведення тижня правових знань в місті Алчевську на тему:
«ОБОВ’ЯЗОК БУТИ ЛЮДИНОЮ»
з 17 березня по 21 березня 2014 року

1. У рубриці «Алчевське міське управління юстиції» на офіційному сайті Алчевської міської ради розмістити план проведення заходів тижня правових знань «Обов’язок бути людиною».

Організує: провідний спеціаліст АМУЮ Єрмак М.І .

2. Провести на Алчевській міській редакції радіомовлення у рубриці «Право» виступ на тему: «Обов’язки людини як громадянина держави».
Організує: начальник АМУЮ Зеленко І.В.

3. Провести у друкованому засобі масової інформації м. Алчевська виступ на тему: «Реєстрація молодіжних і дитячих громадських організацій».
Організує: головний спеціаліст реєстраційної служби АМУЮ Краснянська Н.О.

4. Провести у друкованому засобі масової інформації м. Алчевська виступ на тему: «Рівність прав і обов’язків подружжя».
Організує: начальник відділу ДРАЦС РС АМУЮ Воротнікова О.О.

5. Розробити та затвердити методичні матеріали на тему:

  • «Мені 14 і я маю право»
  • «Особливості утворення молодіжних і дитячих громадських організацій».

Організує: АМУЮ, РС АМУЮ

6. Висвітлити підсумки проведення тижня правових знань «Обов’язок бути людиною» у рубриці «Алчевське міське управління юстиції» на офіційному сайті Алчевської міської ради.
Організує: провідний спеціаліст АМУЮ Єрмак М.І .

17 березня 2014 року

Місце проведення

Назва заходу

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Лекція на тему: «Права

і обов’язки працівників міліції», «Відповідальність неповнолітніх за вчи-нення правопорушень»

ВКМСД Алчевського ГО УМВС

Алчевське міське управління юстиції

2.

Громадська організація

Лекція на тему: «Особливості організа-ційних і правових засад утворення молодіжних і дитячих громадських організацій

Реєстраційна служба Алчевського міського управління юстиції

3.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Гра для учнів молодших класів: «Я людина, я знаю свої права»

Алчевське міське управління юстиції

4.

Алчевська міська редакція радіомовлення

Виступ на тему: «Обов’язки людини як громадянина держави»

Алчевське міське управління юстиції

18 березня 2014 року

Місце проведення

Назва заходу

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Алчевське міське управління юстиції

Семінарське заняття:

«Етика державного службовця»

Алчевське міське управління юстиції

2.

Коледж Донбаського ДТУ

Презентація. Слайд-програма на тему: «Професійна етика юриста»

Коледж Дон ДТУ, та

Алчевське міське управління юстиції

3.

Алчевське міське управління юстиції

Надання безоплатної правової допомоги з питань чинного законодавства України у громадській приймальні, створеній при управлінні юстиції

Адвокат Клименко Л.О.,

Алчевське міське управління юстиції

4.

Управління освіти

Семінар для вчителів правознавства на тему: «Актуальні питання правової освіти молоді в навчальних закладах»

Алчевське міське управління юстиції

19 березня 2014 року

Місце проведення

Назва заходу

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Лекція на тему: «Право неповнолітніх на здійснення правочину»

Перша

алчевська ДНК

2.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Лекція на тему: «Права та обов’язки працівників міліції»

ВКМСД Алчевського ГО УМВС

3.

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

Тренінг для незахищених верств населення на тему: «Захищай свої права»

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

4.

Алчевській міській центр зайнятості

Семінар на тему: «Право жінки на працю»

Алчевське міське управління юстиції

5.

АПМЛ

Лекція на тему: «Обов’язок бути людиною»

Алчевський міський центр СССДМ

20 березня 2014 року

Місце проведення

Назва заходу

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Батьківські збори на тему: «Виховуємо Людину»

Управління освіти

2.

Професійно-технічні навчальні заклади

Семінар на тему:

«Час юридичної освіти»

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

3.

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

Семінар на тему: «3най права – виконуй обов’язки»

Алчевське міське управління юстиції

4.

Алчевське міське управління юстиції

Надання безоплатної правової допомоги з питань чинного законодавства України у громадській приймальні, створеній при управлінні юстиції

Адвокат

Клименко Л.О.,

Алчевське міське управління юстиції

21 березня 2014 року

Місце проведення

Назва заходу

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Батьківські збори на тему: «Виховуємо Людину»

Управління освіти

2.

Професійно-технічні навчальні заклади

Лекція на тему: «Гендерні аспекти поведінки у молодіжному середовищі»

Відділ ДРАЦС РС Алчевського міського управління юстиції

3.

Філія № 4

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

Інформаційний сеанс-попередження до Дня боротьби проти рабства «Торгівля людьми ганебне явище сучасного світу»

КЗ «Алчевська централізована бібліотечна система»

4.

Загальноосвітні навчальні заклади міста

Засідання творчої групи практичних психологів на тему: «Психологічне та соціально педагогічне супроводження учнів»

Управління освіти

5.

Палац культури «Металургів»

Виставка дитячого декоративно прикладного, художнього та технічного мистецтва

Управління освіти


25.02.2014

Аналіз
роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області щодо реєстрації актів цивільного стану за 2013 рік в порівнянні з 2012 роком
22.01.2014 рік.

Відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області проаналізовано інформацію щодо державної реєстрації актів цивільного стану за 2013 рік

Протягом 2013 року відділом, на виконання завдань, визначених ст.3 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", було складено 3 743 актових записів цивільного стану, а за 2012 рік – 3 684 актових записів цивільного стану, що більше ніж у 2012 році на 59 актових записів.

п/п

Вид акту цивільного

стану

2012 рік

2013 рік

1

Народження

1104

996

2

Шлюб

745

858

3

Розірвання шлюбу

149

155

4

Смерть

1630

1641

5

Зміна імені

56

89

На підтвердження зареєстрованих юридичних фактів видано 4 853 свідоцтв. Випадків псування бланків свідоцтв протягом 2013 року не було.

Загальна кількість виданих свідоцтв за 2013 рік складає 4 853 свідоцтва (народження 1 487, смерть 1 775, шлюб 1 041, розірвання шлюбу 454, зміна імені 96). За 2012 рік загальна кількість виданих свідоцтв становить 4 902 бланків ( народження 1 632, смерть 1 788, шлюб 952, розірвання шлюбу 470, зміна імені 60). Зменшення кількості виданих бланків свідоцтв спричинено зменшенням кількості зареєстрованих актів цивільного стану, що пов'язано зі змінами у законодавстві відповідно до яких, документом, що засвідчує факт розірвання шлюбу судом є рішення суду, яке набрало законної сили, що передбачено ст. 115 Сімейного кодексу України.

Відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області проведено реєстрацій народження за 2013 рік – 996 актових записів,мертвонароджених діток зареєстровано 3 особи.

Проведено 8 реєстрації народження з порушенням строку, що на 3 реєстрації менше ніж у 2012 році. Зазначене свідчить про належний рівень правороз'яснювальної роботи у Алчевському пологовому будинку щодо своєчасної реєстрації народження дітей.

У 2012 році зареєстровано 1 104 актових записів про народження, з них мертвонароджених 2, з порушенням строку 11.

У 2013 році було складено 3 протоколи про адміністративні правопорушення, у 2012 році –7, що на 4 протоколи менше у порівнянні з минулим роком.

Спостерігається тенденція зниження випадків, коли діти народжуються поза шлюбом. Відповідно до ст. 135 Сімейного кодексу України (матері, які не перебувають у шлюбі) відділом у 2013 році було зареєстровано 130 дитини, тоді як у 2012 році було проведено 143 таких реєстрацій.

У наші дні переважна більшість імен, якими називають новонароджених, належить до системи традиційних імен, успадкованої від попередніх поколінь, але естетично відшліфованої.

Молоді батьки відновили у своїх правах призабуті імена, так у 2013 році найбільш поширеними іменами серед хлопчиків були – Іван, Олександр, Дмитро, Микита, Ілля, Олексій, Кирило, Ярослав, Данило, Матвій, Олександр, Арсеній, а серед дівчаток – Марія, Анастасія, Арина, Катерина, Анна, Вікторія, Валерія, Дар'я .

У пошуках свіжих імен, які б вирізнялися на тлі масових, батьки звертаються також до імен з виразним забарвленням типу Неллі, Мілома, Ніоніла, Лєтіція, Мєрі, Ія, Маріам, Юргенія-Валерія, Аріша, Джаміла, Стелла, Вальміра, Кірієна. Серед хлопчиків – Єлизар, Єфрем, Ердем, Ерік, Первіз, Платон, Кузьма, Доброслав, Ісмаіл, Мирон.

Нетрадиційними залишаються імена, що присвоєні відповідно до національних традицій батьків дитини, наприклад: Біляль, Тамерлан, Саваш.

З молодими батьками організовувались і проводилась значна робота по своєчасній реєстрації новонароджених, вибору імені дитини, можливості проведення урочистої реєстрації дитини у присутності почесних батьків.

У 2013 році нараховується 89 багатодітних сімей, 3 діток народилося у 62 сім'ях, 4 – у 18 сім'ях, 5 – у 19 сім'ях, двійнятками у 2012 році порадувало 8 сімей.

Відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області у 2013 році зареєстровано 1 641 смертей, за 2012 рік – 1 630 актових записів. З пропуском строку реєстрації складено 19 актових записів за 2013 рік, за 2012рік –22. За 2013 рік зареєстровано смерть дітей , померлих до 1 року - 9 за 2012 рік –3 дитини.

За 2013 рік зареєстровано 155 розлучень, з них – за спільною заявою – 124 актових записів, за рішенням суду – 31. За 2012 рік зареєстровано 149 розлучень, з них за спільною заявою подружжя – 108 актових записів, за рішенням суду – 41. Спостерігається зменшення звернень до органу РАЦС громадян з приводу оформлення розірвання шлюбу, це обумовлено зміною процедури розірвання шлюбу, та прийняттям Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" від 01.07.2010 року, відповідно до якого рішення суду, прийняті судом після набрання чинності вказаного Закону, є остаточним та не підлягає державній реєстрації в органі ДРАЦС.

У 2013 році значно збільшилась кількість проведених державних реєстрацій шлюбу. Так, у 2013 році було проведено 858 державних реєстрацій шлюбу, з них 461 – в урочистій обстановці, 160 – зі скороченням місячного строку, 4 реєстрації – з пониженням шлюбного віку.

Сума коштів, які були отримані за урочисту реєстрацію шлюбу за 2013 рік становить 101 008, 81 грн.За 2012 рік було проведено 745 державних реєстрацій шлюбу.

Сума коштів, які були отримані за урочисту реєстрацію шлюбу за 2012 рік становить 136 138,03 грн.

Працівниками відділу ДРАЦС постійно організовуються та проводяться консультації громадян, які бажають одружитися. Певна увага приділяється і роботі з молоддю, яка бажає створити родини. Відродити народні традиції, пропагувати переваги сімейного життя, виховання дітей у повній, щасливій родині – одне з завдань працівників відділу ДРАЦС.

Одним із приоритетних завдань, покладених на відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області є поповнення Державного реєстру актів цивільного стану громадян архівними відомостями за період з 1995 року по 1950 рік. За період з грудня 2008 року по 31.12.2013 року (за 60 місяців) було внесено 696 архівних книг, що становить 298 87 актових записів. Місячний план внесення архівних відомостей для Алчевського відділу ДРАЦС становить 4 136 актових записів, що виконуються у повному обсязі (133%).

Значний обсяг послуг надається громадянам по видачі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Так, у 2013 році загальна кількість виданих витягів становить 3 458, з них платних витягів 469. Сума коштів, отриманих за видачу витягів у 2013 становить 34 237 грн. Найпоширенішими залишаються витяги про реєстрацію актів цивільного стану громадян щодо підтвердження дошлюбного прізвища громадян –401 витягів, на другому місці – витяги про реєстрацію народження відповідно до частини 1 статті 135 Сімейного кодексу України – 157 витягів. Безоплатних витягів у 2013 році було видано – 2 930. Повних витяг у 2013 році було видано – 587.

Так, у 2012 році загальна кількість виданих витягів становить 3 536, з них платних витягів 422. Сума коштів, отриманих за видачу витягів у 2012 становить 30 806 грн.

Відділом ДРАЦС РС Алчевського МУЮ постійно проводиться робота по реєстрації інших актів цивільного стану. Так, за 2013 рік було зареєстровано зміну імені 89 особам, що значно більше ніж у 2012 році на 33 актових записів про зміну імені.

Поновлено 4 актових записів, з них про смерть – 3; 1 актовий запис про народження. Розглянуто 125 справ про внесення змін до актових записів цивільного стану, що на 41 справу більше ніж у 212 році.

Працівники відділу постійно поліпшують матеріальну базу обрядовості шляхом вдосконалення музичного супроводу, організації проведення урочистих реєстрацій, залучення осіб, які утримуються за рахунок коштів, отриманих за надання платних послуг. Проводиться широка агітація серед населення через телебачення та радіо про проведення урочистих реєстрацій народження дитини та шлюбів.

Працівники відділу постійно прикладають зусилля, щоб відділ займав одне з кращих місць серед відділів ДРАЦС Луганської області.

Постійно підтримується високий рівень інформаційно - роз'яснювальної роботи серед населення міста Алчевська. Щомісяця проводяться виступи у ЗМІ з питань правового характеру, так у 2013 році було проведено 47 роз'яснення чинного законодавства у громадських приймальнях, на підприємствах, в установах, організаціях.

До дисциплінарної відповідальності жодного з працівників відділу притягнуто не було.

Працівники відділу постійно працюють над підвищенням професійного рівня, так, у 2013 році було проведено 40 оперативних нарад, 12 семінарських занять, проведено 3 стажування, складено 8 аналізів, та 10 узагальнень, на особистому прийомі керівництвом відділу було прийнято 279 громадян, які порушували питання про надання консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства та ін.

Загальна сума коштів, отриманих за надання платних послуг у 2013 році становить 174 419, 31 грн. У 2012 році 235 609, 06 грн. Спостерігається зменшення коштів, які отримані за надання платних послуг у зв'язку із зменшенням загальної кількості проведених урочистих державних реєстрацій шлюбу та зменшенням громадян, які звернулися на прийом до працівників відділу.

Враховуючи вищезазначене, при проведенні порівняльного аналізу щодо роботи відділу за 2013 – 2012 роки спостерігається збільшення загальної кількості звернень громадян з усіх видів державної реєстрації.

На останнє хочу акцентувати увагу працівників відділу на відповідальності у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, за порушення вимог законодавства. Органи державної влади несуть цивільно-правову відповідальність, а працівники – матеріальну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

Керівництвом відділу наголошується на посиленому проведенні право роз'яснювальної роботи серед населення, що у подальшому призведе до поліпшення роботи відділу та покращення кількісних показників у роботі відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області.

Враховуючи вищенаведене, відділом проведена значна роботи, спрямована на поліпшення роботи відділу.


25.02.2014

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Алчевського
міського управління юстиції
від 08.01.2014р. № 3/АГ

ГРАФІК
проведення прямих „гарячих” телефонних ліній з
керівництвом Алчевського міського управління юстиції та його структурних підрозділів
на 2014 рік

№ з/п

Посада

П.І.Б

Питання які розглядаються керівництвом

День проведення

Часи проведення

Телефон

1.

Начальник Алчевського міського управління юстиції

Зеленко Ірина Вікторівна

Питання правової освіти населення, порядку здійснення особистого прийому громадян та письмових звернень

вівторок, кожного тижня

з 10-00 до 12-00

2-50-01

2.

Начальник відділу державної виконавчої служби

Лаптінов Віталій Вікторович

Питання примусового виконання рішень судів та інших органів

середа, кожного тижня

з 10-00 до 12-00

2-47-50

3.

Заступник начальника реєстраційної служби - начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції у Луганській області

Воротнікова Оксана Олександрівна

Питання реєстрації актів цивільного стану

четвер, кожного тижня

з 10-00 до 12-00

3-90-00

4.

Начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції

Кочергіна Карина Андріївна

Питання реєстрації речових прав на нерухоме майно

п’ятниця, кожного тижня

з 10-00 до 12-00

3-35-54

5.

В.о.начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, легалізації громадських формувань реєстраційної служби Алчевського міського управління юстиції

Ломакіна
Олена Валентинівна

Питання державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

понеділок кожного тижня

з 10-00 до 12-00

9-14-95


Архів 2012-2013

Новая версия сайта
Сайт Администрации города Алчевска