Главная страница Карта сайта Интернет-приемная

Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска
Аварийные и диспетчерские службы г.Алчевска

Новая версия сайта
Сайт Администрации города Алчевска

Предыдущая версия сайта
Предыдущая версия сайта

ОСББ

  • Нормативна база
  • ОСББ у місті
Перечень адресов, по которым можно набрать воду в случае отсутстсвия водоснабжения | Список подвальных помещений для укрытия


02.10.2012

28.09.2012 у Ресурсного центру допомоги ОСББ було проведено семінар для представників об’єднань співвласників багатокварирного будинку з питань розробки інвестиційних проектів.

На семінарі були розглянуті питання:

- про можливості залучення коштів у розвиток РСББ через участь у конкурсах;

- про складові інвестиційних проектів та порядок надання до конкурсів.;

- ознайомлення з порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для пільгового кредитування юридичних осіб, у тому числі об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, для проведення реконструкції, капітального та поточного ремонту об’єктів житлово-комунального господарства, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 р. № 599 та залученням до процесу ремонтів у будинках ОСББ м. Алчевська кредитних коштів

- Також розглядались питання щодо підготовки житлових будинків ОСББ до опалювального сезону.



20.02.2012

На базе управления жилищно-коммунального хозяйства 15.02.2012 открыт Ресурсный центр помощи объединениям совладельцев многоквартирного дома (далее Ресурсный центр).

Открывал Ресурсный центр городской голова Владимир Евгеньевич Чуб и менеджер Проекта «Реформа міського теплозабезпечення в Україні» Дмитрий Андреевич Емельяненко.

На открытии Ресурсного центра присутствовали заместители городского головы по вопросам деятельности исполнительных органов совета Ефимов А.А., Кочеткова Л.А., консультанты ВБО «Інститут місцевого розвитку» Погорелова В.В., Бойко Т.Б., Левицкий Д.Н., депутаты Алчевского городского совета, руководители управления ЖКХ, председатели ОСМД представители городов Брянка, Луганск, Ровеньки, Рубежное, Свердловск.

После открытия Ресурсного центра состоялось заседание круглого стола «Роль Ресурсного центра в реализации энергоэффективных мероприятий» на котором были заслушаны доклады:

Левицкого Д.Н. о юридических аспектах проведения энергоэффективных мероприятий;

Бойко Т.Б. об опыте работы Ресурсных центров в других города;

Кохановского С.В. об открытии Ресурсного центра в г. Алчевске;

Емельяненко Д. Гороховацкого В.Н. Погорелову В.В. об опыте внедрения демонстрационного проекта ОСМД «Восток-2003» в доме по адресу ул. Гмыри, 13

Представителей городов Брянка, Луганск, Ровеньки, Рубежное, Свердловск об особенностях создания и функционирования ОСМД в этих населённых пунктах.






 
ФАКТИ

про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку

Факт перший: У 2002 році прийнято закон України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Відповідно: За даними Міністерства з питань житлово-комунального господарства станом на 1 березня 2011 року в державі функціонує 12 386 ОСББ, у тому числі 349 об'єднань створено протягом поточного року. За 2010 рік було створено 1704 об'єднання.

Факт другий: Загальнодержавна програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки передбачила створення ОСББ, як одного з наріжних каменів реформування,

Відповідно: Планується до 2015 року організація 45 530 ОСББ, Президент України надав доручення Уряду стосовно удосконалення нормативно-правової бази щодо створення і функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків. На даний час розроблено проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення та діяльності об'єднання співвласників багатоквартирного будинку", який знаходиться на опрацюванні у Кабінеті Міністрів України.

Факт третій: Власникам квартири у дво~ або багатоквартирному житловому будинку на праві спільної сумісної власності належать приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.

Відповідно: Власники квартир є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку незалежно від того створено ОСББ в будинку чи ні.

ОСББ не є власником квартир, нежилих приміщень, спільного майна в будинку.

Факт четвертий: ОСББ є механізмом прийняття рішень в умовах спільної власності.

Відповідно: Головна мета створення ОСББ - легітимне прийняття спільних рішень щодо спільного майна.

Факт п'ятий: ОСББ - окрема організаційно-правова форма юридичної особи.

Відповідно: ОСББ не є громадською організацією, органом самоорганізації населення чи суб'єктом підприємницької діяльності,

Факт шостий: ОСББ може брати на себе тільки ті зобов'язання, які в змозі виконати НАСЕЛЕННЯ (в т.ч. малозабезпечені та пільгові його категорії).

Відповідно: Взаємовідносини ОСББ та енергопостачальних організацій повинні будуватись у відповідності з правилами надання послуг населенню.

Факт сьомий: Закон дозволяє співвласникам, об'єднаним в ОСББ, самостійно обрати один із таких способів забезпечення потреб в житлово-комунальних послугах:

• "прямі" договори між кожним зі співвласників та підприємством - виконавцем комунальної послуги,

• один загальний договір між ОСББ як колективним замовником (абонентом) та підприємством - виконавцем комунальної послуги,

• самостійне забезпечення потреб власними силами (власна котельня, ІТП тощо).

Відповідно: Виконавці послуг не вправі відмовляти співвласникам/ОСББ в укладенні договору відповідно прийнятого загальними зборами рішення. Незалежно від обраного способу роботи, до ОСББ повинні застосовуватись тарифи як до населення.

Факт восьмий: Багатоквартирний будинок - це цілісний об'єкт, у якому неможливо виокремлення його часток без шкоди для будинку в цілому.

Відповідно: Технічні рішення щодо переобладнання та модернізації приймаються і впроваджуються спільно. Рішення щодо капітального ремонту та термомодернізації багатоквартирного будинку приймається загальними зборами. Збори є правомочними, якщо на них присутні більше половини членів об'єднання.

Факт дев'ятий: Нові (спів)власники зобов'язані самі утримувати своє майно-будинок та зацікавлені в створені комфортних умов проживання і доступності плати за житлово-комунальні послуги. Держава зацікавлена в енергетичній безпеці і як колишній власник зобов'язана брати участь у фінансуванні ремонту будинку. Всі зацікавлені в збереженні житлового фонду.

Відповідно: Бюджетні кошти необхідно спрямовувати на ті будинки, де власники об'єднались задля збереження житлового фонду і готові вкладати власні кошти в заходи з енергозбереження.

Необхідно створити фінансові можливості для здійснення заходів з термомодернізації житлового фонду та забезпечити захист соціально вразливих верств населення в будинках, співвласники яких приймають рішення про проведення енергозберігаючих заходів.

Суспільство потребує розробки програми модернізації житла та фінансових механізмів для стимулювання власників/співвласників будинків, розробників технологій, виробників обладнання та матеріалів, виконавців робіт, інших зацікавлених осіб інвестувати в заходи з підвищення енергоефективності житла.



Інформаційний посібник

з процедури створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку в м. Алчевську

Вступ

Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (надалі - ОСББ) кропітка і тривала праця. Цим посібником спеціалістами відділу реформування житлово-комунального господарства управління ЖКХ Алчевської міської ради намагались максимально спростити і пояснити процедуру створення нового ОСББ.

Необхідність створення об’єднання виникла с двох головних причин. По-перше, це неспроможність КП «АЖЕО» на сьогодні задовольнити всі потреби населення по обслуговуванню житлового фонду. По-друге, це створення альтернативного власника житлового фонду.

Тому перехід функцій обслуговування та виконання робіт у будинку від комунального підприємства до мешканців будинку є своєчасним виходом.

Згідно статті 1 закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» ОСББ - це юридична особа, створена власниками для сприяння використання їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна.

Основними перевагами створення об'єднання є те, що співвласники мають можливість:

1. Створити власну управлінську структуру для вирішення проблем утримання будинку та прибудинкової території.

2. Самостійно визначати кошторис утримання свого житла, розмір внесків на утримання будинку.

3. Обирати на конкурсній основі виконавців житлово-експлуатаційних послуг для покращання якості утримання будинку та скорочення загальних витрат.

4. Формувати штатний розклад, персональний склад працівників та їх заробітну плату.

5. Контролювати якість робіт у будинку.

6. Покращити фізичний стан будинку та умови проживання у ньому, самостійно визначати черговість проведення поточного ремонту.

7. Контролювати використання коштів за послуги з утримання будинку та прибудинкової території.

8. Після прийому будинку на свій баланс здавати в оренду допоміжні приміщення і спрямувати ці кошти на покращення технічного стану житла.

9. Отримати у власність земельну ділянку, на якій розташований будинок, а також прибудинкову територію.

10. Отримувати кредит на проведення ремонтів, встановлення лічильників, облаштування прибудинкової території.

КРОК ПЕРШИЙ: попередня консультація

Перш за все, особам що вирішили створити ОСББ необхідно зібрати всю можливу і доступну інформацію. Це можуть буди періодичні видання або інші ЗМІ, це можуть бути коментарі фахівців, голів діючих ОСББ, тощо.

Потім ознайомитись с нормативною базою основними законодавчими актами, що регулюють порядок створення і діяльність ОСББ

1. Закони України:

1.1 «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» від29.11.01 р. №2866-ІІІ;

1.2 «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.04 р. № 1869;

1.3 «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19.06.92 р. N8 2482-ХІІ;

2. Постанови Кабінету Міністрів України:

2.1 «Про реалізацію Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 11.10.02 р. № 1521 зі змінами згідно постанови КМУ від 22.09.04 р. № 1242;

2.2 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і спору та прибудинкових територій» від 12.07.05 р. № 560;

2.3 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодно та гарячої води і водовідведення» від 21.07.05 р. №630;

2.4 «Про затвердження Правил користування приміщеннями житлових будинків» від 24.01.2006 р. №45;

2.5 «Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території» від 20.05.2009 №529

3. Накази Держжитлокомунгоспу України:

3.1 «Положення про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян» від 15.09.92 р. №56;

3.2 «Про затвердження Типового статуту об'єднання співвласників багатоквартирного будинку та Типового договору відносин власників житлових і нежитлових приміщень та управителя» від 27.08.03 р. № 141;

3.3 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.09.04 р. № 150;

3.4 «Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді» від 25.04.05 №60

3.5 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» від 25.08.05 р. № 76;

3.6 «Про затвердження Правил управління будинком спорудою житловим комплексом або комплексом будинків і споруд» від 02.02.2009 № 13

Крім цього, у Алчевській міській раді діє відділ реформування ЖКГ спеціалісти якого готові допомогти з інформацією всім бажаючим.

До відділу можна звернутись щодня (крім суботи неділі, та святкових днів)

з 8год. до 17год. обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Адреса: 94204 м. Алчевськ, пр. Леніна 13 другий поверх кабінет №6

Телефон: 2-04-35

КРОК ДРУГИЙ: створення ініціативної групи

Процес створення об’єднання з числа власників квартир розпочинається з утворення ініціативної групи.

Згідно статі 6 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» ініціативна група утворюється не менш як з трьох власників квартир або нежилих приміщень.

Утворення такої групи відбувається шляхом самопризначення, не треба с кимось узгоджувати кандидатури або брати повноваження. Така група ініціює створення нового об’єднання.

Після утворення ініціативної групи її представник може звернутись до відділу реформування та написати звернення (бланк звернення можна взяти на сайті Алчевської міської ради, або безпосередньо у відділі), на отримання інформаційно-методичної допомоги.

На представників ініціативної групи покладається ряд завдань які вони вирішують самостійно:

1) попередня оцінка комунальних надходжень. Необхідно чітко знати: на яку суму може розраховувати ОСББ, яка у будинку платіжна дисципліна (хто і як платить, чи є в будинку борги). Проаналізувати реальну собівартість обслуговування будинку комунальними підприємствами і при самостійному обслуговуванні.

Увага! Слід пам'ятати і про осіб, які мають пільги та субсидії по сплаті комунальних платежів.

Розшифровані платежі по оплаті комунальних послуг можна отримати на КП «АЖЕО» в абонентському відділі, звернувшись с заявою до директора комунального підприємства.

2) збір інформації про:

власників квартир - реквізити свідоцтв про право власності на квартиру, розмір належної їм площі;

власників нежитлових приміщень та орендарів таких приміщень - реквізити свідоцтв про право власності на приміщення, розмір належної їм площі;

кількість неприватизованих квартир;

кількість мешканців будинку, що мають пільги, субсидії.

Якщо попри всі зусилля не вдається з'ясувати власників деяких квартир (з причин їх довгої відсутності, неможливості зв'язатися, тощо), то як виняток, можна скористатися даними паспортного відділення міліції. Також подібні дані можна взяти на КП «АЖЕО».

3) підготовка проектів наступних документів для проведення установчих зборів:

- статуту ОСББ (зразок можна взяти у відділі реформування). Копії проекту статуту необхідно роздати власникам житлових і нежитлових приміщень будинку для ознайомлення перед установчими зборами.

- протоколу установчих зборів; (зразок можна взяти у відділі реформування)

- список реєстрації учасників установчих зборів, який включає таблицю обрахунку частки участі в Об'єднанні. (зразок можна взяти у відділі реформування). Частка кожного члена ОСББ розраховується як відношення загальної площі квартири (нежитлового приміщення) до загальної площі всіх житлових і нежитлових приміщень будинку. Розмір частки кожного власника визначає його участь в загальних витратах на утримання будинку і прилеглої території.

Увага! Площа місць загального користування до розрахунку не береться.

4) підготовка пропозицій щодо членів правління ОСББ, ревізійної комісії, кандидатури уповноваженого для проведення державної реєстрації

В процесі знайомства з мешканцями можна відібрати кандидатури в управлінській структурі ОСББ

5) вибір унікальної назви для подальшої реєстрації.

Для кожного ОСББ необхідно унікальна назва яка буде внесена в єдиний (всеукраїнський) реєстр юридичних осіб.

Увага! Щоб назва була унікальною можна добавляти назву міста (Алчевська фортеця, Алчевец, Квітучий Алчевськ, тощо).

КРОК ТРЕТІЙ: проведення установчих зборів.

Для початку необхідно знати хто може бути членами ОСББ.

- Членами ОСББ можуть бути:

фізичні особи, які є власниками квартири (квартир) або приміщення (приміщень) у багатоквартирному будинку

юридичні особи (фірми, приватні підприємства тощо), які є власниками квартири (квартир) або приміщення (приміщень) у багатоквартирному будинку.

- Не можуть бути членами ОСББ:

мешканці будинку, які живуть у неприватизованих квартирах на пiдставi виданих їм ордерів;

особи, котрі орендують приміщення.

1. Повідомлення про проведення установчих зборів.

Згідно статі 6 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» про проведення установчих зборів ініціативній групі необхідно письмово повідомити усіх власників житлових та нежитлових приміщень будинку за 14 днів до дати проведення. Ознайомлення власників квартир повинно буди зафіксовано документально (можна рознести повідомлення особисто по квартирах під розпис, розіслати поштовим відправленням) для унеможливлення у подальшому конфліктів. Додатково можна вивісити повідомлення на під’їздах будинку (житлового комплексу) для нагадування.

В повідомленні, зазначають місце, дату, час проведення зборів та пропонований перелік питань порядку денного зборів.

Увага! В відділ реформування необхідно надати Повідомлення про проведення установчих зборів, або його копію, якщо присутність спеціалістів відділу на зборах не обов’язкова.

2. Реєстрація учасників установчих зборів

З метою визначення кворуму у день проведення зборів представник ініціативної групи проводить письмову реєстрацію присутніх учасників зборів. Для цього кожен присутній власник житлового чи нежитлового приміщення ставить підпис у списку реєстрації учасників установчих зборів навпроти свого прізвища.

3. Визначення кворуму.

Кворум - це достатня для прийняття рішень кількість присутніх на зборах власників житлових чи нежитлових приміщень. Кворум наявний за умови присутності на зборах більше 50 відсотків власників приватизованих квартир, нежитлових приміщень (50% +один голос).

Приклад: В будинку є 146 квартир 2 нежитлових приміщення. Точніше 105 приватизованих квартир згідно свідоцтв про право власності на житло, 41 неприватизована квартира балансоутримувачем яких є КП «АЖЄО», перший власник нежитлового приміщення є філія банку, другий власник нежитлового є дитячий клуб в особі управління освіти. Таким чином всього 108 власників житлових та не житлових приміщень. Для наявності кворуму необхідно 108 : 2 = 54 (50%) + 1 = 55 власників.

Увага! Мешканці неприватизованих квартир чи орендарі приміщень не враховуються при визначенні кворуму, та не можуть брати участь у голосуванні, але мають право бути присутніми на зборах.

Якщо на зборах кворуму не має – то доцільно провести збори ще раз, через 14 днів (повторно пройти крок 3 пункт 1), рішення прийняти на зборах без кворуму не мають юридичної сили.

4. Обрання голови установчих зборів.

За наявності кворуму керівник ініціативної групи відкриває засідання установчих зборів та запропоновує для обрання кандидатури голови і секретаря зборів.

Для обрання голови та секретаря необхідна підтримка технічної більшості присутніх власників або їх уповноважених осіб (50% +1). Кожен учасник зборів має один голос незалежно від належної йому площі і кількості приміщень. Рішення приймається шляхом поіменного голосування, і оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, у протоколі фіксується результат голосування («за» чи «проти»)

5. Процедура затвердження порядку денного зборів та голосування

Після обрання президії (голови та секретаря), головуючий установчих зборів пропонує проголосувати за порядок денний установчих зборів. Для затвердження порядку денного необхідно 2/3 голосів учасників установчих зборів. Кожен учасник зборів має один голос незалежно від належної йому площі і кількості приміщень. Рішення приймається шляхом поіменного голосування, і оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, у протоколі фіксується результат голосування («за» чи «проти»).

Після затвердження порядку денного, голова установчих зборів переходить до розгляду питань порядку денного. Кожне питання голосується окремо. Для прийняття рішення по кожному питанню необхідно підтримка 2/3 голосів учасників установчих зборів. Рішення приймається шляхом поіменного голосування, і оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, у протоколі фіксується результат голосування («за» чи «проти»).

6. Питання порядку денного, які необхідно розглянути на установчих зборах

1) Про створення ОСББ і затвердження Статуту;

2) Про вибори голови, членів правління об'єднання та ревізійної комісії ОСББ;

А) Для керівництва та організації поточної діяльності ОСББ обирається правління ОСББ, яке є виконавчим органом ОСББ і підзвітне загальним зборам ОСББ, а також голова правління. Кількість членів правління в кожному випадку визначається індивідуально і складає, як правило, не менше 3-5 осіб. Визначення кількості членів правління може бути відбуватись за принципами: по одному представнику з під’їзду, один член правління від 10 квартир або від 5 квартир (але непарна кількість осіб, для зручності роботи). Порядок обрання та відкликання голови, членів правління, їх кількісний склад та термін діяльності встановлюються Статутом ОСББ.

Б) Для здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю правління об'єднання з числа співвласників ОСББ обирається ревізійна комісія (3 і біль особи) або приймається рішення про залучення стороннього аудитора.

3) Про вибір уповноваженого представника установчих зборів на здійснення дій, пов'язаних з реєстрацією ОСББ. Як правило, це голова зборів або голова правління, але може бути кваліфікована стороння людина (юрист).

4) Про визначення розміру частки кожного співвласника у витратах. В цьому випадку йде мова про суму коштів, яку необхідно витратити для нотаріального посвідчення установчих документів, виготовлення печатки, штампу, відкриття рахунку тощо;

5) Інші питання.

Після проведення установчих зборів оформлюється протокол зборів в 2-х примірниках, підписаний головою та секретарем установчих зборів. Один - залишається в документах ОСББ, другий примірник передається в реєстраційний орган з іншими документами.

КРОК ЧЕТВЕРТИЙ: Державна реєстрація ОСББ

Державна реєстрація (легалізація) ОСББ проводиться у два етапи:

1. Державна реєстрація ОСББ в Управлінні житлово-комунального господарства.

2. Державна реєстрація юридичної особи державним реєстратором.

Перший етап - Державна реєстрація ОСББ в Управлінні житлово-комунального господарства Алчевської міської ради(УЖКГ)

Реєстрація відбувається за адресою: 94204, м. Алчевськ, Луганської області
пр. Леніна,13, другий поверх, кабінет № 6, телефон 2 04 35. Державна реєстрація в УЖКГ відбувається на безоплатній основі.

Для реєстрації звертатись щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 9год. до 17год. обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Термін реєстрації: 30 календарних днів з дня прийняття документів.

Для реєстрації ОСББ уповноважена установчими зборами особа подає безпосередньо або надсилає поштою (рекомендованим листом) до УЖКГ наступні документи:

1. Реєстраційну картку, яка одночасно є заявою про державну реєстрацію ОСББ. Зразок цієї картки можна отримати безпосередньо при подачі документів або використавши додаток №1 Постанови КМУ від 11.10.02 р. № 1521 (дивись крок перший, пункт 2.4);

2. Оригінал протоколу установчих зборів, на яких було прийнято рішення про створення ОСББ та затвердження його статуту;

3. Два примірники оригіналу і п’ять копій статуту ОСББ. Статут повинен бути підписаний головою установчих зборів, а його підпис повинен бути 3освідчений нотаріусом. Для засвідчення підпису голова установчих зборів повинен особисто прийти до нотаріуса та подати паспорт громадянина України (послуга нотаріуса платна);

4. Список членів об'єднання складений згідно додатка №2 Постанови КМУ від 11.10.02 р. № 1521 (дивись крок перший, пункт 2.4);

5. Паспорт.

Другий етап - Державна реєстрація юридичної особи державним реєстратором.

Реєстрація відбувається за адресою: 94220 м. Алчевськ, Луганської області
вул. Леніна, 48, 1 поверх, кабінет № 8,9,13 телефон 39333

Для реєстрації звертатись щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 9-00 год.
до 16-00год. обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Для завершення другого етапу реєстрації необхідно надати наступні документи:

1. Реєстраційну картку (форма №6-включення);

2. Копію статуту;

3. Копію свідоцтва про реєстрацію.

Державний реєстратор проводить включення ОСББ до єдиного державного реєстру і видає свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (єдиний зразок).

На цьому можна вважати державну реєстрацію завершеною.

КРОК П'ЯТИЙ: отримання довідки про включення до ЄДРПОУ

Довідку про включення до ЄДРПОУ видає управління статистики м. Алчевську за адресою: 94204, м. Алчевськ, Луганської області пр. Леніна,13, перший поверх, кабінет № 3, телефон 2 01 66

Дні прийому: щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 8год. до 17год. обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Для отримання довідки управління статистики про внесення юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств, організацій і установ (ЄДРПОУ) необхідно подати наступні документи:

1. заяву (бланк заяви а також рахунок на оплату послуги введення в ЄДРПОУ видається на місті)

2. ксерокопію свідоцтва про державну реєстрацію (оригінал свідоцтва мати при собі для звірки)

3. ксерокопію статуту (1,2 сторінки)

4. прозорий швидкозшивач, файл (для формування справи)

5. квитанцію про внесення плати (за видачу довідки та 5 завірених копій)

Послуги введення до ЄДРПОУ є платними, які можна оплатити в будь-якому банку.

Увага! Рахунок на оплату послуги обов’язково взяти в управлінні статистики.

Крім цього, обов'язково працівнику управління статистики необхідно пред'явити:

1) оригінал статуту ОСББ - для звірки видів діяльності, що вказані у статуті з тими, що будуть вказані в довідці управління статистики

2) оригінал протоколу установчих зборів - для підтвердження повноважень особи, що буде подавати документи (уповноваженого представника).

Без довідки управління статистики ОСББ не зможе виготовити печатку, відкрити банківський рахунок тощо.

КРОК ШОСТИЙ: реєстрація в податковій інспекції

Назва органу: Алчевска об’єднана Державна податкова інспекція в Луганській області.

Адреса: 94204, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Горького, 47

Дні прийому: щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 9.00 до 18.00 п’ятниця короткий день, обідня перерва - 13.00 год. - 13.45 год.

Реєстрація ОСББ в Алчевський ОДПІ відбувається в два етапи

Перший етап – взяття ОСББ на податковий облік державною податковою службою

Відповідно до вимог пункту 2 статті 26 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» передбачається що підставою для взяття юридичної особи на облік в органах державної податкової служби є повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи.

На бажання платника податків – юридичної особи(ОСББ) узяття його на облік може бути здійснено органом державної податкової служби на підставі наступних документів:

1) заява за ф. № 1-ОПП з додатками (форму можна придбати на другому поверху будинку ОДПІ);

2) копію свідоцтва про державну реєстрацію;

3) ксерокопію документа, підтверджує присвоєння ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ.

Термін розгляду: За умови наявності відомостей від державного реєстратора, термін розгляду та прийняття рішення 1 доба з дня подання документів.

Взяття на податковий облік відбувається в головному офісі Алчевської ОДПІ в каб. 312 телефон для консультацій з питань взяття ОСББ на податковий облік 2-70-48.

Увага! Одночасно з поданням заяви платником податків пред’являються оригінали перелічених документів.

Другий етап – внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно п.2.2 ст.2 Положення про Реєстр неприбуткових організацій та установ, затвердженого наказом ДПА України від 11.07.1997 №232 для внесення до Реєстр неприбуткових організацій та установ ОСББ повинні надати:

1) реєстраційну заяву ф. № 1-РН, (форму можна придбати на другому поверху будинку ОДПІ);

2) копію статутних документів.

Термін розгляду: до 3 календарних днів з дня подання документів.

Внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій відбувається в головному офісі Алчевської ОДПІ в каб. 408 телефон для консультацій з питань внесенняОСББ до Реєстру неприбуткових установ та організацій 2-77-27.

Увага! Одночасно з поданням заяви платником податків пред’являються оригінали статутних документів.

КРОК СЬОМИЙ: Отримання дозволу та виготовлення печатки і штампу.

Орган, що видає дозвіл на виготовлення печатки є працівник дозвільної системи Алчевського міського відділу УМВСУ в Луганській області.

Дні прийому: понеділок, четвер – з 9-00 до 12-00 та з15-00 до17-00 субота з 8-30 до
12-00. Термін прийняття рішення: до 5 робочих днів від дня одержання документів.

Для отримання дозволу на виготовлення печаток та штампів для юридичної особи (ОСББ) в дозвільну систему Алчевського МВ ГУМВС уповноваженою особою необхідно надати такі документи:

1) копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (нотаріально завірену, або завірену в місті надання свідоцтва)

2) копію довідки з єдиного державного реєстру.

3) копію статуту ОСББ

4) два примірники зразків (ескізів) печаток і штампів завірених головою ОСББ

5) копія платіжного доручення / квитанції про сплачення послуги дозвільної системи

Послуги дозвільної системи є платними. Вартість послуги, при наданні всіх вище вказаних документів, залежить від строків видачі дозволу на виготовлення печаток та штампів.

Отримавши дозвіл уповноважена особа може звернутись до спеціалізованої ліцензованої організації що виготовляє печатки і штампи. Плата за виготовлення печаток і штампів визначається самостійно організацією, що їх виготовляє.

Консультації з питань дозвільної системи можна отримати за т. 2-35-44. Або безпосередньо звернутись в Єдиний дозвільний офіс Алчевської міської ради в кабінет №10

КРОК ВОСЬМИЙ: реєстрація у Пенсійному фонді України.

Назва органу: управління Пенсійного фонду України в м. Алчевську Луганської області.

Адреса: 94204 Луганська область м. Алчевськ вул. Ленінградська, 43

Дні прийому: щодня (крім четверга, суботи, неділі, та святкових днів) з 8.00 до 17.00, обідня перерва - 12.00 год. - 12.45 год.

Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» не передбачено безпосереднє звернення юридичної особи до управління Пенсійного фонду України. Повідомлення про взяття на облік страхувальника (ОСББ) як платника страхових внесків надсилається страхувальнику поштою з повідомленням про вручення наступного робочого дня з дня взяття на облік в органі Пенсійного фонду України

Отримати консультацію з питань взяття на облік до ПФУ м. Алчевську, можна в кабінеті № 318 або за телефоном 2-57-91 у прийомний час.

КРОК ДЕВ'ЯТИЙ: реєстрація у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Назва органу: Алчевська міська виконавча дирекція Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Адреса: 94200 Луганська область м. Алчевськ пр. Металургів, 9-а

Дні прийому: щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 8.00 до 17.00, обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Отримавши в електронному вигляді дані про ОСББ від державного реєстратора Фонд реєструє ОСББ як страхувальника.

Спеціаліст Алчевської міської виконавчої дирекції ЛОВ ФСС з ТПВ надає Повідомлення про взяття на облік страхувальника в єдиному примірнику під особистий підпис або висилає поштою.

Додаткових документів для взяття на облік у Алчевській міській виконавчій дирекції ЛОВ ФСС з ТВП не вимагається.

У подальшому керівництво ОСББ що квартально надає звіт за формою «Ф4-ФСС з ТПВ»

Додаткову інформацію про взяття на облік у Алчевській міській виконавчій дирекції ЛОВ ФСС з ТВП можна отримати в офісі кабінет №7 або за телефоном 5-33-19 (факс 5-20-95).

КРОК ДЕСЯТИЙ: реєстрація у Центрі зайнятості.

Назва органу: Алчевський міський центр зайнятості.

Адреса: 947214, Луганська область м. Алчевськ, вул. Леніна, 114

Дні прийому: щодня (крім суботи неділі, та святкових днів) з 8.00 до 17.00, обідня перерва - 12.00 год. - 13.00 год.

Отримавши в електронному вигляді дані про ОСББ від державного реєстратора Алчевський міський центр зайнятості реєструє ОСББ, не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей, як платника страхових внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття. Платнику внесків надсилається поштою або вручається особисто під підпис уповноваженої особи повідомлення платника внесків.

Після отримання довідки з управління статистики м. Алчевську про включення до ЄДРПОУ уповноважена особа ОСББ повинна звернутись до центру зайнятості для формування справи платника внесків.

Для формування справи необхідно надати в кабінети №3 або №5 наступні документи:

Ксерокопію свідоцтва про державну реєстрацію.

Ксерокопію довідки з управління статистики м. Алчевську про включення до ЄДРПОУ.

Для отримання консультації з питання взяття на облік у Алчевському міському центру зайнятості можна зателефонувати за номерами 5-35-07, 5-35-16.

КРОК ОДИНАДЦЯТИЙ: реєстрація у фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

Назва органу: Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відділення виконавчої дирекції в м. Алчевську Луганської області.

Адреса: 94204 м. Алчевськ, вул. Фрунзе, 40

Дні прийому: понеділок, вівторок, середа з 8.00 до 17.00, обідня перерва - 12.00 год. - 12.45 год.

Згідно ст. 10 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» №1105-XIV від 23.09.1999 р. із змінами та доповненнями – взяття на облік Фондом соціального страхування від нещасних випадків юридичних осіб здійснюється на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців», не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей робочими органами виконавчої дирекції Фонду.

Для формування особової справи страхувальника необхідно надати копії наступних документів:

1 - свідоцтво про державну реєстрацію ОСББ видане УЖКХ;

2 - свідоцтво про державну реєстрацію юридичних осіб, видане державним реєстратором;

3 - довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видане Управлінням статистики;

4 - статут об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

5 - паспорт та ідентифікаційний код керівника об’єднання;

6 - швидкозшивач для формування справи.

Для отримання консультації з питання взяття на облік у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відділення виконавчої дирекції в м. Алчевську Луганської області можна зателефонувати за номерами
2-15-44, 2-51-89 або звернутись до кабінету №2.

КРОК ДВАНАДЦЯТИЙ: відкриття рахунку в банку

Розрахунковий рахунок ОСББ можна відкрити у будь-якому комерційному банку за розсудом правління. Відкриває рахунок особисто голова правління та при наявності головний бухгалтер. Перелік адрес, та контактних телефонів банків діючих у місті Алчевськ можна побачити за цією електронною адресою al.lg.ua/ua/ek_razv/finorg або знайти іншими шляхами.

Увага! Послуга відкриття рахунку може бути платною, в залежності від послуг та акцій які надають окремі банки.

Для відкриття рахунку необхідно:

1) Безпосередньо звернутись в вибраний банк провести остаточну консультацію взяти бланк картки із зразками підписів керівників ОСББ.

2) подати наступні документи:

а) Заяву щодо відкриття рахунку бланк заяви можна отримати безпосередньо в банку;

б) 2 примірники заповненої, нотаріально завіреної картки із зразками підписів керівників ОСББ;

в) Нотаріально завірену копію статуту ОСББ;

г) Нотаріально завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

д) Нотаріально завірену копія довідки про взяття на облік в ДПІ (форма 4-ОПП)

е) Завірену копію довідки головного управління статистики про включення до ЄДРПОУ

є) Оригінал протоколу установчих зборів, завірений печаткою ОСББ, при наявності посади головного бухгалтера - наказ про призначення на посаду головного бухгалтера;

ж) копія паспорту (сторінки 1-3 та 11) та копія ідентифікаційного коду голови ОСББ та головного бухгалтера (при наявності такої посади);

з) довідки про реєстрацію у:

- Пенсійному фонді

- Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

- Центрі зайнятості

- Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Увага! Обов’язково уточніть перелік документів. Перелік документів надаваємих банку для відкриття рахунку може змінюватись.

Увага! Після відкриття банківського рахунку керівник ОСББ зобов'язаний протягом 3-х робочих днів повідомити про це податкову інспекцію.

КРОК ТРИНАДЦЯТИЙ: укладення договорів на обслуговування будинку

Для сталого функціонування будинку (житлового комплексу) ОСББ необхідно укласти договори на такі послуги:

На водопостачання та водовідведення

На вивіз твердих побутових відходів та негабаритного сміття.

На обслуговування вентиляційних каналів.

На послуги з дератизації та дезінфекції, які надає Алчевська міська санітарно-епідеміологічна станція.

На обслуговування ліфтів – при наявності ліфтового господарства у будинку.

Договір на спільне володіння майном – у разі залишення будинку на балансі колишнього власника.

На обслуговування інженерних мереж загального користування – якщо э потреба.

На обслуговування електромереж загального користування – якщо э потреба.

На прибирання прибудинкової території – у разі відсутності штатного двірника.

Договори на послуги з газопостачання, електропостачання, теплопостачання кожен зі співвласників ОСББ може укласти самостійно – для оплати реально наданих послуг.

Договори можуть укладатись одразу на кілько послуг з однією організацією.

I на останок.

Функціонування ОСББ це в перші роки - кропітка справа, але у подальшому це: стале функціонування об’єднання, впевненість у завтрашньому дні, та велика вдяка зі сторони співмешканців.


Новая версия сайта
Сайт Администрации города Алчевска