надання одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету
- пільги інвалідам
- соціальні гарантії
- забезпечення інвалідів, дітей-інвалідів та інших категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації
- забезпечення інвалідів санаторно-курортним лікуванням
- грошова компенсація за путівку
- забезпечення інвалідів автомобілями, як засобом протезування
- грошова компенсація на бензин, ремонт і техобслуговування автомобілів, транспортне обслуговування
- професійна реабілітація інвалідів
- надання одноразової матеріальної допомоги за рахунок державного бюджету
Надання одноразової матеріальної допомоги
за рахунок державного бюджету
Відповідно до Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 № 158, допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин інвалідам, дітям-інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та/або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» і «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи до заяви додають копії:
- паспорта;
- пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Для отримання допомоги інваліди та діти-інваліди або один з батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) до заяви додають копії:
- паспорта та/або свідоцтва про народження дитини-інваліда (у разі потреби - копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.
Допомога надається один раз на рік у розмірі 50 відсотків встановленого законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (на момент звернення).
Рішення про надання або відмову у наданні допомоги приймається створеною комісією та оформлюється протоколом
За консультацією та більш детальною інформацією необхідно звертатися до інформатора Єдиної приймальні управління праці та соціального захисту населення Алчевської міської ради (вул. Леніна, 16) або за телефонами 91053, 0506689149.