Інформація прокуратури м. Алчевська
-
Інформація Алчевського міського відділу УМВС
-
Інформація Алчевського міського управління МНС
-
Інформація Aлчевської ОДПІ
-
Інформація Алчевського управління юстиції
-
Інформація прокуратури м. Алчевська
12.06.2014
ГРАФИК
приема граждан в прокуратуре города в июне 2014 года
Фамилия, имя, отчество должность |
Дата и время проведения приема граждан |
Шрамко Андрей Викторович заместитель прокурора |
Понедельник с 09.15 до 13.00 |
Сынкова Лариса Викторовна старший прокурор прокуратуры |
Понедельник с 09.15 до 13.00 |
Шевцов Александр Михайлович старший прокурор прокуратуры |
Понедельник с 14.15 до 18.00 |
Захаров Максим Александрович прокурор города |
Вторник с 09.15 до 13.00 |
Азема Виктория Владимировна старший прокурор прокуратуры |
Вторник с 09.15 до 13.00 |
Зубрицкая Наталья Евгеньевна Прокурор прокуратуры |
Вторник с 14.15 до 18.00 |
Горовой Алексей Владимирович старший прокурор прокуратуры |
Среда с 09.15 до 13.00 |
Пляшкова Елена Александровна старший прокурор прокуратуры |
Среда с 14.15 до 18.00 |
Мосензова Юлия Васильевна прокурор прокуратуры |
Четверг с 09.15 до 13.00 |
Шаталова Елена Николаевна старший прокурор прокуратуры |
Четверг с 14.15 до 18.00 |
Воробьева Наталья Викторовна прокурор прокуратуры |
Пятница с 09.15 до 13.00 |
Гавриш Владимир Иванович старший прокурор прокуратуры |
Пятница с 14.15 до 17.00 |
Телефон для справок: 9-15-41
График приема граждан сотрудниками прокуратуры на предприятиях города
в июне 2014 года:
Фамилия, имя, отчество должность |
Наименование предприятия |
Дата и время проведения приема граждан |
Захаров Максим Александрович прокурор города |
Алчевская исправительная колония № 13 ул. Матросова - 23 |
05 июня с 10 час до 13 час |
Зубрицкая Наталья Евгеньевна прокурор прокуратуры |
Алчевская городская исполнительная дирекция Луганского обласного отделения Фонда социального страхования по временной утрате трудоспособности ул. Волгоградская - 132 |
12 июня с 10 час до 13 час |
Шевцов Александр Михайлович старший прокурор прокуратуры |
Алчевская объединенная государственная налоговая инспекция пр. Ленина - 16 |
17 июня с 10 час до 13 час |
Телефон для справок: 9-15-41
05.06.2014
Право на звернення громадян гарантується державою.
Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо.
На сучасному етапі реформування громадянського суспільства в Україні залишається актуальним розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв’язків громадянина й держави. Право громадян на звернення гарантується Конституцією України (стаття 40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування, та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.
Проте, як засвідчили перевірки, проведені прокуратурою міста в органах державної влади та місцевого самоврядування, мають місце випадки недотримання вимог законодавства про звернення громадян.
Зокрема, припускаються випадки прийняття до проваджень звернень, які не віднесено до повноважень тих чи інших органів влади, не вивчення всіх доводів заявників, не роз’яснення порядку оскарження прийнятих рішень тощо.
З метою викоренення порушень закону, причин та умов, що їм сприяли, притягнення винних осіб до відповідальності та реального поновлення конституційних прав громадян прокуратурою міста на викриті порушення вжиті заходи прокурорського реагування.
|
В.В. Азьома |
ГРАФИК
приема граждан в прокуратуре города в мае 2014 года
Фамилия, имя, отчество, должность |
Дата и время проведения приема граждан |
---|---|
Шрамко Андрей Викторович заместитель прокурора |
Понедельник с 09.15 до 13.00 |
Сынкова Лариса Викторовна старший прокурор прокуратуры |
Понедельник с 09.15 до 13.00 |
Шевцов Александр Михайлович старший прокурор прокуратуры |
Понедельник с 14.15 до 18.00 |
Захаров Максим Александрович прокурор города |
Вторник с 09.15 до 13.00 |
Азема Виктория Владимировна старший прокурор прокуратуры |
Вторник с 09.15 до 13.00 |
Зубрицкая Наталья Евгеньевна Прокурор прокуратуры |
Вторник с 14.15 до 18.00 |
Горовой Алексей Владимирович старший прокурор прокуратуры |
Среда с 09.15 до 13.00 |
Пляшкова Елена Александровна старший прокурор прокуратуры |
Среда с 14.15 до 18.00 |
Мосензова Юлия Васильевна прокурор прокуратуры |
Четверг с 09.15 до 13.00 |
Шаталова Елена Николаевна старший прокурор прокуратуры |
Четверг с 14.15 до 18.00 |
Воробьева Наталья Викторовна прокурор прокуратуры |
Пятница с 09.15 до 13.00 |
Гавриш Владимир Иванович старший прокурор прокуратуры |
Пятница с 14.15 до 17.00 |
Телефон для справок: 9-15-41
График приема граждан сотрудниками прокуратуры на предприятиях города
в мае 2014 года:
Фамилия, имя, отчество, должность |
Наименование предприятия |
Дата и время проведения приема граждан |
---|---|---|
Захаров Максим Александрович прокурор города |
Алчевская исправительная колония № 13 ул. Матросова - 23 |
13 мая с 10 час до 13 час |
Троян Максим Владимирович старший прокурор прокуратуры |
Алчевский городской отдел внутренних дел ул. Набережная - 8 |
14 мая с 10 час до 13 час |
Воробьева Наталья Викторовна прокурор прокуратуры |
Уголовно-исполнительная инспекция исполнения наказания ул. Гмыри - 16 |
15 мая с 10 час до 13 час |
Телефон для справок: 9-15-41
Уважаемые жители города Алчевска!
Правоохранительными органами города Алчевска, а также органами исполнительной власти и местного самоуправления предпринимаются решительные меры направленные на противодействие разрастанию конфликтов, призывов и действий, направленных на нарушение территориальной целостности государства, недопущения сепаратистских движений, Конституции и законов Украины.
За период с ноября 2013 года по настоящее время в Алчевске проведено 18 политических акций, посвященных общественно - политической ситуации в стране.
В течение марта- апреля текущего года возросла социальная активность политических сил города: проведено 14 митингов с количеством участников от 100 до 3000 человек, в основном посвященых вопросам децентрализации политико - территориального устройства страны, обеспечения надлежащего статуса русского языка в регионе, инициированию проведения референдума по данным вопросам. Указанные политические акции не имели целью насильственное изменение государственного строя, сепаратизм, меры уголовного и административного харектера к участникам акции не применялись.
Силами Алчевского ГО ГУМВД Украины в области во время проведения политических акций приняты надлежащие меры по предотвращению нарушения общественного порядка. В то же время, в восточных регионах страны , в том числе в отдельных городах Луганской области и самом городе Луганске имели место случаи принятия органами местного самоуправления области противоправных решений, в т.ч. содержащих проявления сепаратизма. На собраниях граждан звучат призывы об отделении региона от Украины, нарушению территориальной целостности государства.
В настоящее время в городе Алчевске подобных случаи не зафиксированы. Одновременно вызывает беспокойство взаимосвязь политической ситуации в городе с событиями в городе Луганске, о чем свидетельствуют обстоятельства проведения митинга 21.04.2014 в г. Алчевске и, в частности, выборы делегатов для участия в митинге от 21.04.2014 в г. Луганске возле здания УСБУ в Луганской области, который имел сепаратистский характер. Нередки факты использования во время проведения митингов в городе символики Российской Федерации.
В связи с этим, убедительно прошу Вас сохранять в этой непростой политической ситуации толерантность и не вестить на возможные провокации, связанные с проявлениями сепаратизма в городе.
Прокурор города Алчевск | М. Захаров |
Боротьба з незаконним обігом наркотиків.
Щороку вживання наркотиків несе біду мільйонам сімей в усьому світі. Зараз наркотики тісно переплелись з життям суспільства. Вони суттєво впливають на життя кожного, незалежно від того, вживає їх людина чи ні.
Правоохоронними органами міста вживалися заходи, щодо попередження та протидії вживання наркотичних засобів. Завдяки чому у м. Алчевську за 2013 рік кількість кримінальних правопорушень, пов’язаних з наркотиками зменшилась на 27% , але на сьогодні ця тема є дуже актуальною. Наркоманія особливо серед підлітків і молоді набула характеру епідемії.
Крім того, слід пам'ятати, що майже всі дії, пов'язані з наркотиками, переслідуються законом. Таким чином, якщо особа вживає будь-які речовини, внесені до Переліку наркотичних засобів психотропних речовин і прекурсорів, який затверджений Постановою КМУ від 06.05.2000 р №770, то вона обов'язково придбає та зберігає їх, тобто такі дії можуть бути розцінені як кримінальне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 309 КК України, а саме «Незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів без мети збуту»,за яке передбачена кримінальна відповідальність у вигляді позбавлення волі строком до 3 років. Також важливо зазначити, що відповідно до ч. 4 ст.309 КК України передбачена спеціальна підстава для звільнення кримінальної відповідальності винної особи .Умовами такого звільнення є: 1) добровільний характер звернення особи до лікувального закладу (зокрема вимагається, щоб таке звернення не було пов'язане з її викриттям у вчиненні злочину); 2) початок лікування особи від наркоманії.
Таким чином, боротьба з наркоманією ведеться, передусім, на законодавчому рівні, практично в усіх країнах передбачені жорсткі кримінальні санкції за незаконний обіг наркотичних засобів.
Прокурор прокуратури |
Ю.Суворова |
Грабіж, його суспільна небезпека
У середині лютого 2014 року невстановлена особа Н вчинила відкрито із застосуванням насильства, яке не є небезпечним для життя і здоров’я особи, заволоділа майном громадянина Г.
Та, з об'єктивної сторони вчинення грабежу можливе у формі: відкритого викрадення чужого майна без застосування насильства або погрози його застосування (ненасильницький грабіж); відкритого викрадення чужого майна із застосуванням насильства або погрози його застосування (насильницький грабіж).
При ненасильницькому грабежі винний при вилученні майна не звертається до застосування насильства або погрози до потерпілого чи інших осіб (не здійснює цілеспрямованої дії на їх психіку чи тілесну недоторканість), а обмежується прикладенням певних зусиль лише безпосередньо для вилучення майна. Типовим проявом простого грабежу є так званий "ривок", коди грабіжник несподівано для потерпілого чи інших осіб захоплює майно (вихоплює із рук сумку, зриває з голови шапку тощо).
При насильницькому грабежі( як в нашому випадку) винний не тільки прикладає певні зусилля для того, щоб безпосередньо вилучити чуже майно, а ще і вдається до насильницького впливу на потерпілого чи інших осіб. При цьому насильство застосовується як засіб протиправного вилучення або утримання такого майна. Застосування в процесі відкритого викрадення насильства істотним чином змінює правову сутність грабежу: за таких обставин обов'язковим додатковим об'єктом злочину виступає особа потерпілого, до якої було застосовано насильство (її психічна і фізична недоторканість).
Підвищена суспільна небезпека грабежу обумовлюється тим, що грабіжник не приховує свого наміру протиправно заволодіти майном, діє відкрито для сторонніх осіб, ігноруючи волю потерпілого чи осіб, у володінні чи під охороною яких перебуває майно, і нехтуючи думкою очевидців.
Законодавець передбачає кримінальну відповідальність за грабіж, поєднаний з насильством, яке не є небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або з погрозою застосування такого насильства, або вчинений повторно, або за попередньою змовою групою осіб у вигляді позбавленням волі на строк від чотирьох дошести років.
Прокурор прокуратури |
К. Пащенко |
Батьки, будьте пильні!
В умовах науково-технічного прогресу та стрімкого розвитку технологій все більшу загрозу для майна законослухняних громадян, зокрема дітей , несуть шахраї, злодії та грабіжники. Професійний шахрай у силу своїх професійних навичок легко входе у довіру дитині та під приводом необхідності зробити телефонний дзвінок заволодіває телефоном Вашої дитини. З тією ж легкістю кишеньковий злодій поцупить модний девайс у громадському транспорті, а грабіжник підійде на вулиці та просто відбере річ Вашої дитини.
Попереджаю! Категорії таких злочинів важко розкрити, а ще важче притягти винних осіб до відповідальності. Тому простіше дотримуватись простих превентивних правил, які відомі всім. По-перше, орієнтуйте дитину бути пильною та уважною на вулиці, у громадському транспорті, у школі. По-друге, не розмовляти з незнайомими людьми, які нав’язливо звертаються за допомогою чи її пропонують під будь-яким приводом. І головна порада для батьків. Не купляйте дитині дорогі телефони, планшетні комп’ютери тощо. Мало того, що дитині вони не потрібні, тому що відволікають від уроків, позашкільних занять, спорту, а ще таким чином Ви наражаєте свою дитину на небезпеку стати жертвою злочину.
У будь-якому разі, у випадку якщо Ви чи Ваші рідні та близькі стали жертвою кримінального правопорушення негайно звертайтесь до територіальних органів внутрішніх справ.
Прокурор прокуратури м. Алчевська |
М. Троян |
Вимоги до звернення громадян в органи прокуратури
Прокурор прокуратури м. Алчевськ |
Н. Перегонцева |
Правовые последствия нарушения домашнего ареста
Гажданину К., подозреваемому в совершении преступления, предусмотренного ч.3 ст. 183Уголовного Кодекса Украины в качестве меры пресечения, судом избран домашний арест сроком на 60 дней и был наложен запрет оставлять жилище в период с 19.00 до 8.00 следующего дня. Однако в течение указанного срока, К. не единожды отсутствовал дома в установленное судом время без уважительных причин, чем нарушил требования ст. 181 УК Украины. Следователем СО Алчевского ГУМВД в Луганской области, в порядке ст. 200 УК Украины готовится ходатайство в суд об изменении меры пресечения в виде домашнего ареста на содержание под стражей.
Прокурор прокуратури м. Алчевська | Н. Воробйова |
ГРАФИК
приема граждан в прокуратуре города в апреле 2014 года
Фамилия, имя, отчество |
Дата и время проведения приема граждан |
---|---|
Шрамко Андрей Викторович |
Понедельник |
Сынкова Лариса Викторовна |
Понедельник |
Шевцов Александр Михайлович |
Понедельник |
Захаров Максим Александрович |
Вторник |
Азема Виктория Владимировна |
Вторник |
Зубрицкая Наталья Евгеньевна |
Вторник |
Горовой Алексей Владимирович |
Среда |
Пляшкова Елена Александровна |
Среда |
Мосензова Юлия Васильевна |
Четверг |
Шаталова Елена Николаевна |
Четверг |
Воробьева Наталья Викторовна |
Пятница |
Гавриш Владимир Иванович |
Пятница |
Телефон для справок: 9-15-41
График приема граждан сотрудниками прокуратуры на предприятиях города
в апреле 2014 года:
Фамилия, имя, отчество |
Наименование предприятия |
Дата и время проведения приема граждан |
---|---|---|
Шрамко Андрей Викторович |
Алчевская исправительная колония № 13 |
02 апреля с 10 час до 13 час |
Гавриш Владимир Иванович |
Алчевский городской отдел внутренних дел |
17 апреля с 10 час до 13 час |
Мосензова Юлия Васильевна |
Управление ПФУ в г. Алчевске |
29 апреля с 14 час до 17 час |
Телефон для справок: 9-15-41
Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності посадових осіб
державної виконавчої служби
Рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду.
Боржник має право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку.
Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця подається начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії чи бездіяльність начальника відділу можуть бути оскаржені до вищестоящого органу державної виконавчої служби. Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України розглядає виключно скарги на рішення, дії чи бездіяльність начальників управлінь державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
Скарга у виконавчому провадженні подається у письмовій формі та повинна містити:
- найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається;
- повне найменування (ім'я) стягувача та боржника, їх місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім'я) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником;
- реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина);
- зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та норму закону, яку порушено;
- викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
- підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.
Скарга, подана у виконавчому провадженні начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, розглядається у десятиденний строк з дня її надходження. За результатами розгляду скарги начальник відділу виносить постанову про її задоволення чи відмову, яка в десятиденний строк може бути оскаржена до вищестоящого органу державної виконавчої служби або до суду. Скарга, подана без додержання вищезазначених вимог, розглядається начальником відділу в порядку, встановленому Законом України "Про звернення громадян".
Старший прокурор прокуратури м. Алчевська |
О. Пляшкова |
Порядок розгляду звернень громадян з питань законності притягнення до адміністративної відповідальності в органах прокуратури України
З 1 грудня 2012 року, у зв’язку із змінами в законодавстві щодо удосконалення діяльності прокуратури, набула чинності нова редакція статті 21 Закону України «Про прокуратуру», відповідно до якої змінено порядок перевірки за заявами фізичних осіб та передбачено їх проведення, крім заяв та повідомлень про кримінальне правопорушення, лише у разі попереднього розгляду заяв компетентними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими чи службовими особами або неприйняття ними у встановлені строки рішень з цих питань.
З огляду на вказану норму закону заяви, що стосуються законності постанов у справах про адміністративні правопорушення, підлягають попередньому розгляду відповідними органами адміністративної юрисдикції і тільки потім - органами прокуратури. Право, порядок та строк оскарження таких постанов передбачено статтями 287-289 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Зокрема, постанову адміністративної комісії може бути оскаржено у виконавчий комітет відповідної ради, рішення виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради – у відповідну раду, постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення – у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі). Поряд з тим, всі вказані постанови можуть бути оскаржені в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Постанову у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим, протягом десяти днів з дня її винесення. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу. Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову, якщо інше не встановлено законодавством України. Особа, що оскаржила постанову, звільняється від сплати державного мита.
Що стосується постанови судді у справі про адміністративне правопорушення, то відповідно до вимог статті 294 КУпАП вона може бути оскаржена до відповідного апеляційного суду через місцевий суд особою, яку притягнуто до відповдальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.
Старший прокурор прокуратури м. Алчевська |
О. Пляшкова |
Реєстрація прав на речових прав на нерухоме майно,
у тому числі на земельні ділянки, та їх обтяження
Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» створено єдину систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Вказаним Законом визначено новий концептуальний підхід до побудови системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за принципом «єдиного вікна», який полягає в тому, що проведення державної реєстрації речових прав як на земельні ділянки, так і на об’єкти нерухомого майна, розміщені на них, а також обтяжень таких речових прав повинно здійснюватися в одному державному реєстрі та порядку оформлення права власності на нерухомість з видачею відповідних свідоцтв. Виходячи з цього, свідоцтва про право власності на нерухоме майно формуються в процесі державної реєстрації прав та видаються державними реєстраторами разом із витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Систему органів державної реєстрації прав становлять центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, та структурні підрозділи територіальних органів Міністерства юстиції України, які забезпечують реалізацію його повноважень та є органами державної реєстрації прав.
У місті Алчевську повноваження щодо безпосереднього здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно покладено Реєстраційну службу Алчевського міського управління юстиції.
Крім того, державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким вчинено таку дію.
Державна реєстрація прав власності, реєстрація яких проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким вчиняється така дія.
Обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження як на земельні ділянки, так і на об’єкти нерухомого майна, розташовані на них, зокрема право власності, право володіння, право користування (сервітут), право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами, іпотека, інші речові права відповідно до закону.
Крім того, з 12 лютого 2014 року набули чинності нові правила державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (передбачені Постановою Кабінету Міністрів України №868), щодо можливість реєстрації громадянам нерухомість через пошту.
Проте слід врахувати, що при направленні документів поштою з описом вкладення необхідно засвідчення справжності підпису заявника згідно зі ст. 34 Закону України «Про нотаріат».
Також, новими правилами спрощується система державної реєстрації прав, похідних від права власності – оренда, іпотека. Так, сьогодні, щоб провести державну реєстрацію змін, що виникають з права оренди чи іпотеки, необхідно спочатку провести державну реєстрацію права власності та права оренди. І тільки після виконання цих дій проводиться державна реєстрація відповідних змін.
Постановою передбачається можливість реєстрації таких змін без обов'язкової реєстрації права власності, якщо таке право було зареєстровано до 1 січня 2013 року.
Для реєстрації прав власності учасниками кооперативів, їм більше не треба надавати інформацію про всіх членів, достатньо тільки виписки, яка засвідчує, що людина є членом кооперативу і повне внесення пайового внеску.
Раніше, реєструючи новобудову, забудовник подає в реєстраційну службу певний пакет документів, після чого дублюючий перелік подається ще й покупцем житла. За новими правилами основний пакет документів подає забудовник. Що ж до інвесторів, то якщо будівництво об'єкта нерухомого майна здійснювалося із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, їм більше не доведеться надавати дублюючий пакет документів.
Вдосконалення процедури державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно
До 12 лютого 2014 року державна реєстрація припинення права власності, наприклад у зв'язку з його знищенням, могла проводитися лише щодо об’єктів нерухомого майна, державна реєстрація права власності на які проведена у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Це означало, що для проведення державної реєстрації припинення права власності, яке не зареєстроване у новому реєстрі, особа спочатку мала подати заяву про державну реєстрацію права власності (сплативши 120 грн. за отримання витягу), а потім заяву про державну реєстрацію його припинення (120 грн. + 119 грн.).
Фактично проводилася державна реєстрація права власності на об’єкт, якого вже не існувало. Строк розгляду такої заяви з 1 січня 2014 року встановлювався протягом 5 днів на реєстрацію виникнення і 5 днів – на реєстрацію припинення.
За новою процедурою для проведення державної реєстрації припинення права власності особа має звернутися до органу державної реєстрації прав із заявою про таку реєстрацію.
Реєстратор встановлює наявність відповідних відомостей у новому реєстрі. За їх відсутності він переносить відомості про права, зареєстровані до 1 січня 2013 року, до нового реєстру і одразу проводить державну реєстрацію припинення. Вартість – 119 грн. + 120 грн., строк – 5 днів.
Прокурор прокуратури міста Алчевськ | Ю.В.Мосензова |
Угода про примирення у кримінальному провадженню
У зв'язку із прийняттям нового Кримінального процесуального кодексу [КПК] України процесуальний порядок прийняття відповідного рішення потребує поширеного роз’яснення населенню зазначеного питання.
По перше – це новела КПК України. По друге – угоду про примирення між підозрюваним і потерпілим може застосовуватися до особи, яка вперше вчинила злочин невеликої тяжкості або необережний злочин середньої тяжкості, якщо вона примирилася з потерпілим та відшкодувала завдані нею збитки або усунула заподіяну шкоду.
Передумовою звільнення особи від кримінальної відповідальності на підставі угоди про примирення є вчинення нею вперше злочину невеликої тяжкості або необережного злочину середньої тяжкості (ст.12 КК України).
Під примиренням сторін судова практика розуміє акт прощення потерпілим винної особи в результаті вільного волевиявлення, що виключає будь-який неправомірний вплив незалежно від того, яка зі сторін була ініціатором (потерпілий чи підозрюваний) такого прощення та з яких мотивів воно відбулося.
Прокурор і суд мають установити, чи дійсно мав місце факт прощення потерпілим винного чи було таке примирення дійсно добровільним, тобто чи стало воно результатом усвідомленого волевиявлення потерпілого, що здійснювалося в умовах, абсолютно вільних від стороннього тиску.
Посвідчення акту примирення у формі угоди про примирення повинно відповідати вимогам ст. 471 КПК України. У такій угоді зазначаються її сторони, формулювання підозри чи обвинувачення та його правова кваліфікація із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність, істотні для відповідного кримінального провадження обставини, розмір шкоди, заподіяної кримінальним правопорушенням, строк її відшкодування чи перелік дій, не пов'язаних з відшкодуванням шкоди, які підозрюваний чи обвинувачений зобов'язані вчинити на користь потерпілого, строк їх учинення. Потерпілий і підозрюваний самі в угоді про примирення узгоджують покарання та згоду сторін на його призначення або на призначення покарання та звільнення від його відбування з випробуванням, наслідки укладення та затвердження угоди, передбачені ст. 473 КПК України, наслідки невиконання угоди не є доцільним.
Проте навіть за наявності згоди потерпілого, оформленої в угоді про примирення, органи, що ведуть кримінальне провадження, мають установити, чи була ця згода добровільною і чи відображає вона дійсне волевиявлення потерпілого. З огляду на це слідчий, прокурор і суд мають переконатися, що потерпілий усвідомлює правові наслідки примирення, які дістають вияв в угоді про примирення.
Прокурор прокуратури м. Алчевська | Є.Ларіна |
Плата за землю
Прокурор прокуратуры г.Алчевска | К. Євдокимов |
ГРАФИК
приема граждан в прокуратуре города в марте 2014 года
Фамилия, имя, отчество |
Дата и время проведения приема граждан |
---|---|
Шрамко Андрей Викторович |
Понедельник |
Сынкова Лариса Викторовна |
Понедельник |
Шевцов Александр Михайлович |
Понедельник |
Захаров Максим Александрович |
Вторник |
Азема Виктория Владимировна |
Вторник |
Зубрицкая Наталья Евгеньевна |
Вторник |
Горовой Алексей Владимирович |
Среда |
Пляшкова Елена Александровна |
Среда |
Мосензова Юлия Васильевна |
Четверг |
Шаталова Елена Николаевна |
Четверг |
Гавриш Владимир Иванович |
Пятница |
Воробьева Наталья Викторовна |
Пятница |
Телефон для справок: 9-15-41
Приймання запитів та надання інформації
в прокуратурі міста Алчевська
Для реалізації права запитувачів на доступ до публічної інформації за інформаційним запитом, відповідно до вимог ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запити можуть надсилатись поштою на адресу: 94204, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Фрунзе, 44в, факсом (06442) 9-15-51, телефоном (06442) 9-15-40.
Прийом запитувачів публічної інформації проводиться щоденно за вищевказаною адресою старшим прокурором прокуратури міста Алчевська Пляшковою О.О., згідно з Графіком прийому запитувачів публічної інформації у прокуратурі міста Алчевська.
Прийом запитувачів інформації – фізичних осіб проводиться за наявності паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, запитів від фізичних осіб поштою, телефоном та факсом – за умови надання даних про особу запитувача.
У такому ж порядку провадиться прийом запитів на інформацію від юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, а від їх представників – також за умови надання належно засвідчених документів, які надають право представництва у відносинах із суб’єктами владних повноважень.
Письмові запити подаються у довільній формі. У них повинні міститися відомості, зазначені у статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
ГРАФІК
прийому запитувачів публічної інформації
у прокуратурі міста Алчевська
Понеділок
|
з 9.30 до 18.00 |
Вівторок
|
з 09.30 до 18.00 |
Середа
|
з 09.30 до 18.00 |
Четвер
|
з 09.30 до 18.00 |
П’ятниця
|
з 09.30 до 17.00 |
Старший прокурор прокуратури м. Алчевська |
О.О. Пляшкова |
За фактами незаконного втручання у підприємницьку діяльність з
боку контролюючих та правоохоронних органів у прокуратурі
міста Алчевська відкрита "гаряча" телефонна лінія
за номером 9-15-51